ویدیوی جدید انیمیشن Inside Out 2 حسادت رایلی را نشان می دهد

پیکسار ویدیو و پوستری جدید برای Inside Out 2 منتشر کرده است که قدرت حسادت و دوستی هیجان انگیز بین احساسات رایلی را نشان می دهد.

کمپین تبلیغاتی در صفحه اینستاگرام پیکسار به مناسبت اکران آینده انیمیشن Inside Out 2 برای معرفی و نمایش کارکرد احساسات رایلی و در جدیدترین مرحله حس حسادت (Envy) با صداپیشگی راه اندازی شد. ایو آدابری با فاش شدن در این ویدیو، دلیل نامگذاری او را به خوبی متوجه می‌شوید، زیرا او به تفاوت قد خود با سایر احساسات اشاره می‌کند و در لحظاتی با نمایش قدرتش، ذهن رایلی را کاملا تسخیر می‌کند:

از آپارات دانلود کنید

پیکسار همچنین پوستر جدیدی منتشر کرد که بر دوستی غیرمحتمل بین احساسات ترس و اضطراب رایلی تمرکز دارد، که شباهت های قابل توجهی را بین این احساسات نوید می دهد:

پوستر ترس و اضطراب رایلی در کارتون Inside Out 2

امی پولر در نقش شادی فیلیس اسمیت در نقش غم لوئیس بلک در نقش خشم تونی هیل در نقش ترس لیزا لاپرا در نقش انزجار مایا هاوک در نقش اضطراب ایو آدابری در نقش حسادت آدل اگزارچوپولوس در نقش کسالت پل والتر هاوزر در نقش خجالتی کنزینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک لاکلان، لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، دیو جولز، فرانک اوز، بابی مونیهان، جان اسکویب، یانگ یی و جان راتزنبرگر آنها از جمله صداپیشگان Inside Out 2 هستند.

انیمه Inside Out 2 قرار است در 25 ژوئن 1403 (14 ژوئن 2024) اکران شود. کلسی مان وظیفه کارگردانی انیمیشن In and Out 2 بر اساس سناریویی که او ساخته است گدازه مگ، نویسنده کارتون Inside Out بود. فیلم Inside Out به کارگردانی پیت داکتر در سال 2015 اکران شد.این انیمیشن در گیشه جهانی 858.8 میلیون دلار فروخت و توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را از آن خود کند. همچنین انیمه Elio در تاریخ 23 ژوئن 1404 (13 ژوئن 2025) و انیمه Toy Story 5 در تاریخ 29 ژوئن 1405 (19 ژوئن 2026) اکران خواهند شد.

بخوانید  آپدیت جدید Skyrim ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه می کند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر