ویدیوی جدید انیمیشن Inside and Out 2 یک راز شگفت انگیز را فاش می کند

ویدیوی جدید انیمیشن Inside Out 2 حسی جدید و دیده نشده را برای رایلی نشان می دهد.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار انیمیشن Inside Out 2، هیجان برای دیدن جدیدترین اثر استودیو پیکسار، اکنون در یک ویدیوی جدید غافلگیرکننده، “احساس دلتنگی رایلی” در حال افزایش است.» با صدای جان اسکوئیب ارائه شده است. این حس ظاهر قدیمی کاملاً با ایده فلش بک ها مطابقت دارد و حتی در لحظاتی می توانید شخصیت پردازی هوشمندانه او را ببینید. همچنین اکنون با این ویدئو تایید شده است که رایلی 13 ساله است. بنابراین، وقایع Inside Out 2 دو سال پس از اولین قسمت اتفاق می‌افتد. جایی که رایلی 11 ساله بود.

تا پیش از این تصور می شد که رایلی در دوران بزرگسالی چهار احساس جدید (اضطراب، حسادت، خجالت، بی حوصلگی) داشته باشد، اما پیکسار با معرفی نوستالژی همه را شگفت زده کرد. تحت این شرایط، احتمالاً احساسات ناآشنا باقی می‌مانند که در روزهای آینده یا زمان نمایش آشکار خواهند شد:

دانلود از آپارات

در ادامه شما را به تماشای پوستر زیبای Inside Out 2 انیمیشن پیکسار با تمام حالات قدیمی و جدید رایلی دعوت می کنیم:

احساسات قدیمی و جدید رایلی در پوستر رسمی Inside Out 2

امی پولر در نقش شادی فیلیس اسمیت در نقش غم لوئیس بلک در نقش خشم تونی هیل در نقش ترس لیزا لاپرا در نقش انزجار مایا هاوک در نقش اضطراب ایو آدابری در نقش حسادت آدل اگزارچوپولوس در نقش کسالت پل والتر هاوزر در نقش خجالتی جان اسکوئیب در نقش حسرت، کنزینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک لاکلان، لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، دیو جولز، فرانک اوز، بابی مونیهان، یانگ یی و جان راتزنبرگر آنها از جمله صداپیشگان Inside Out 2 هستند.

بخوانید  GTA Online پیوت را باز می گرداند و به شما امکان می دهد به یک گاو تبدیل شوید

انیمه Inside Out 2 قرار است در 25 ژوئن 1403 (14 ژوئن 2024) اکران شود. کلسی مان وظیفه کارگردانی انیمیشن In and Out 2 بر اساس سناریویی که او ساخته است گدازه مگ، نویسنده کارتون Inside Out بود. انیمیشنی به کارگردانی Inside Out دکتر پیت در سال 2015 به پرده سینما رفت. این انیمیشن در باکس آفیس جهانی ۸۵۸.۸ میلیون دلار فروخت و توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را از آن خود کند. همچنین انیمه Elio در تاریخ 23 ژوئن 1404 (13 ژوئن 2025) و انیمه Toy Story 5 در تاریخ 29 ژوئن 1405 (19 ژوئن 2026) اکران خواهند شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر