ویدیوهای انیمیشن Inside Out 2 احساسات قدیمی و جدید رایلی را به هم می زند

پیکسار سه ویدیوی جدید از Inside Out 2 منتشر کرده است که نگاه بهتری به اتفاقات فیلم می‌دهد.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونویدیوهای جدیدی برای دنباله انیمه Inside Out منتشر شده است. والت دیزنی و پیکسار به تازگی 3 ویدیوی جدید از انیمیشن Inside Out 2 منتشر کرده اند، در اولین ویدیو ما احساسات قدیمی و جدید رایلی را در مقابل یکدیگر می بینیم که طی آن احساسات قدیمی در یک شیشه مربا به دام می افتند:

دانلود از آپارات

در ویدیوی دوم از انیمیشن Inside Out 2 برنامه اضطراب آینده را می بینیم که برای شخصیت شادی توضیح داده شده است:

دانلود از آپارات

در سومین ویدیوی متحرک، Inside Out 2، ما احساسات قدیمی رایلی را در تلاش برای محافظت از رایلی و سیستم می بینیم:

دانلود از آپارات

ایمی پولر در نقش جوی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لوئیس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لیزا لاپیرا در نقش نفرت، مایا هاوک در نقش اضطراب، ایو ادبری در نقش حسادت، آدل اگزارچوپولوس در نقش کسالت، پل والتر هاوزر در نقش خجالت، کنزینگتون تالمن، دایان . لین، کایل مک لاکلان، لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، فلی، دیو ژولز، فرانک اوز، بابی موینیهان، جون اسکوئیب، یانگ یی و جان راتزنبرگر از جمله بازیگرانی هستند که در کارتون Inside Out 2 حاضر و صداپیشگی می کنند.

کلسی مان فیلم Inside Out 2 را بر اساس فیلمنامه ای از مگ لافاو نویسنده Inside Out کارگردانی می کند. در سال 2015 انیمیشن Inside Out به کارگردانی پیت داکتر وارد اکران سینما شد این انیمیشن بیش از 858.8 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت و توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز از آن خود کند.

بخوانید  Pokemon Go Winter Holiday Event قسمت 2 Pokemon های بیشتری را در کلاه های تعطیلات جشن اضافه می کند

انیمه Inside Out 2 قرار است در تاریخ 14 ژوئن اکران شود. همچنین انیمه Elio در تاریخ 13 ژوئن 2025 (23 ژوئن 1404) و انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ 19 ژوئن 2026 (29 ژوئن 1405) اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر