نینتندو دو نسخه جدید از بازی های محبوب خود را برای سوییچ منتشر کرد

ظاهراً نینتندو در حال برنامه ریزی برای عرضه در سال جاری است 2025 بازی 3DS و بازی Gamecube را برای نینتندو سوییچ بازسازی کنید.

پس از شایعات فراوان، سرانجام نینتندو قبل از ماه آوریل این موضوع را تایید کرد 2025 از کنسول بعدی رونمایی خواهد کرد. طبق اخبار فاش شده، این کنسول در ماه مارس آینده عرضه خواهد شد و در نتیجه سوییچ آخرین روزهای عمر خود را سپری خواهد کرد; اما این بدان معنا نیست که این شرکت ژاپنی پشتیبانی از کنسول خود را متوقف کند.

به تازگی نسخه بازسازی شده Paper Mario: The Thousand-Year Door برای این کنسول منتشر شده است و Luigi’s Mansion 2 HD نیز در راه است. اما به نظر می رسد که این پایان نسخه های بازسازی شده نینتندو نیست. پی اچ برزیل، یک افشاگر قابل اعتماد نینتندو که قبلاً اخبار موثقی را گزارش کرده بود، گفت که سازنده ماریو در حال برنامه ریزی برای انتشار دو نسخه اضافی از بازی های سوییچ است.

یکی از این آثار، ریمستر بازی Gamecube و دیگری ریمستر بازی 3DS خواهد بود. در مورد ریمستر 3DS، شایعات مختلفی در مورد بازسازی Kid Icarus: Uprising منتشر شده است و طرفداران خواهان بازسازی The Legend of Zelda: A Link Between Worlds و Metroid: Samus Returns هستند.

با سپر و شمشیر در The Legend of Zelda: The Wind Waker HD ببندید

در مورد ریمستر GameCube، اخباری که قبلا فاش شده بود ادعا می‌کردند که Metroid Prime 2: Echoes برای سوییچ منتشر خواهد شد و بازیکنان همچنین می‌خواهند پورت The Legend of Zelda: The Wind Waker HD یا The Legend of Zelda: Twilight Princess HD را دریافت کنند.

بخوانید  عملکرد گیمینگ کارت گرافیک ARC A750 اینتل در ۴۸ بازی مختلف

ظاهرا هر دو بازی بعد از مارس 2025 عرضه خواهند شد، یعنی عمر سوییچ پس از عرضه کنسول بعدی ادامه خواهد داشت. چیزی که قبلا برای 3DS اتفاق افتاده بود. این شرکت قرار است در ماه ژوئن یک نمایش زنده جدید برگزار کند و نیمه دوم سال 2024 را برای نینتندو سوییچ به نمایش بگذارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر