نشت Call Of Duty نشان می دهد Gundam Beam Saber در حال عمل، سلاح های جدید و موارد دیگر

فصل 4 بازی Modern Warfare 3 و Warzone اکتیویژن رسما راه اندازی شد. همزمان با شروع فصل جدید، مجموعه‌ای از اطلاعات فاش شد که آیتم‌های مختلفی مانند Beam Saber از دنیای Gundam، پوسته‌های جدید و موارد دیگر به بازی اضافه می‌شوند.

به لطف حساب رسمی Charlie INTEL X/Twitter، اکنون می دانیم که چه تعداد از این لوازم آرایشی و سلاح ها در عمل خواهند بود. بیم سابر بدون شک از همه چشم نوازترین است. نه تنها زیبایی اسلحه به انیمه وفادار می ماند، بلکه می تواند به راحتی به عنوان یک شمشیر نوری بنفش نیز عمل کند.

کسانی که نسخه Vault این بازی را برای Black Ops 6 خریداری کنند، پنج پوسته اسلحه انحصاری نیز دریافت خواهند کرد. نکته قابل توجه در مورد این پوسته ها این است که به نظر می رسد همه آنها از Dark Aether الهام گرفته شده اند، مکانی کلیدی در حالت Zombie بازی.

علاوه بر سلاح‌های Vault Edition، همچنین می‌دانیم که پاداش اپراتور Black Ops 6 شامل سه پوسته فرانک وودز خواهد بود. اولین لباس کلاسیک او خواهد بود، در حالی که یکی دیگر از شما نسخه زامبی شده او را تجسم می دهد. دومی بر اساس اعدادی است که میسون را در عناوین قبلی Black Ops تحت تاثیر قرار داده است.

برای اخبار بیشتر از Call of Duty، مقاله ما را در مورد نشت کراس اوور Fallout و مقاله ما که جزئیات همه تغییرات در فصل 4 را پوشش می دهد، بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Metaphor Re: دنیای فانتزی Fantazio یک رویکرد جدید برای Atlus | GameSpot Summer Live