نسخه کلکسیونی جدید Tomb Raider I-III Remastered قفل شده و با امکانات اضافی جالبی بارگذاری شده است.

پس از عرضه آن در اوایل سال جاری در ویترین فروشگاه های دیجیتال، نسخه فیزیکی Tomb Raider I-III Remastered اکنون برای پیش خرید در دسترس است. نسخه استاندارد برای PS5، PS4، Xbox One و Switch در دسترس خواهد بود، اما طرفدارانی که می‌خواهند از آن لذت ببرند، می‌توانند یک نسخه Deluxe بسیار جالب و یک Collector's Edition را با برخی ویژگی‌های اضافی نیز ببینند. اینها در 24 سپتامبر در دسترس خواهند بود و از طریق Limited Run Games و چندین خرده فروش دیگر فروخته می شوند. زمانی که خواندن این جمله را به پایان می رسانید، احتمالاً نسخه کلکسیونی از قبل فروخته شده است.

اگر آن را از دست دادید، Tomb Raider I-III Remastered مجموعه ای کامل از سه گانه اصلی بازی ها با بازی لارا کرافت است. همه آنها تغییرات بصری فوق العاده ای دریافت کرده اند، اما به لطف بازی با استفاده از عناصر اصلی، اگر احساس نوستالژی دارید، می توانید به گرافیک اصلی اصلی بازگردید. علاوه بر کمپین اصلی globe-trotting، این مجموعه شامل تمام DLC های منتشر شده برای این عناوین نیز می شود.

Tomb Raider I-III Standard Edition Remastered (30 دلار)

Tomb Raider I-III Remastered Collector's Edition (200 دلار)

Tomb Raider I-III Collector's Edition Remastered
Tomb Raider I-III Collector's Edition Remastered

پیش‌سفارش‌ها هنوز برای نسخه لوکس موجود نیست، اما این نسخه شامل جلد کتاب فولادی، کتاب نقشه اکتشافی حاوی بیش از 80 صفحه اسرار از سه‌گانه اصلی، جعبه کلکسیونر و موسیقی متن مجموعه پس از در دسترس شدن خواهد بود. .

برای نسخه کالکتور، طرفداران Tomb Raider یک دریافت خواهند کرد طرح به علاوه در قالب سه پوستر 12×16، یک بازی کارتی تجاری ممتاز، موسیقی متن کامل مجموعه در قالب سی دی فیزیکی و دانلود دیجیتال، کتاب کارت و مجسمه های چند ضلعی لارا کرافت از هر عنوان. قرعه کشی بزرگ در اینجا مجموعه ای از دو اسلحه ماکت لارا کرافت در یک جعبه سایه روشن است و هر دو اسلحه دارای طراحی منحصر به فرد پیکسلی هستند.

بخوانید  Mortal Kombat 1 Quan-Chi را به شروع فصل 3، Crossplay آینده اضافه می کند

Limited Run Games همچنین Switch Nitro Decks با طرح‌های Tomb Raider را به فروش می‌رساند و اینها برای نمادی از سفر لارا در میان سه‌گانه بازی‌ها طراحی شده‌اند. Nitro Decks زمانی که می‌خواهید سوئیچ خود را راحت‌تر کنید بسیار مفید هستند، و با چوب افکت هال، دکمه‌های برگشتی قابل تعویض، حالت توربو و چندین ویژگی دیگر ارائه می‌شوند. آنها را می توان برای مدل های استاندارد یا دستی سوئیچ OLED استفاده کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر