نسخه فروخته شده Mad Max: Fury Road 4K Steelbook Edition هفته آینده به آمازون باز می گردد

مجموعه فیلم مکس دیوانه با پنج فیلم در کنسرو، به یکی از بهترین ترکیب‌های سینما از ماشین‌ها، اکشن و هیاهوی پسا آخرالزمانی تبدیل شده است. کدام بهترین است؟ اگر گفته اید Mad Max: Fury Road، احتمالاً می خواهید نسخه محدود جدید 4K Blu-ray را در آمازون بررسی کنید. خارج از کیس Steelbook، جذابیت بزرگ این نسخه این است که نسخه ای بدون منطقه است، بنابراین مهم نیست در کجای جهان هستید، این دیسک تضمینی برای کارکردن در پخش کننده Blu-ray شما است.

این نسخه خاص Steelbook فقط در Walmart موجود بود و خیلی سریع فروخته شد. بنابراین اگر بار اول آن را از دست دادید، اکنون فرصتی برای دریافت یک کپی دارید. این در 14 ژوئن منتشر خواهد شد و در حال حاضر 46.74 دلار (52 دلار) قیمت دارد.

شرحی ارائه نشده است

Fury Road یک فیلم بصری خیره کننده است که ارزش دیدن با کیفیت 4K را دارد، اما شایان ذکر است که این نسخه با نسخه های بلوری و دیجیتالی فیلم نیز عرضه می شود. اما به طور جدی، اگر Immortan Joe و پسران جنگ او را تماشا کنید که مناطق بایر استرالیا را به زمین بازی شخصی خود تبدیل می کنند، جزئیات ابرهای شنی و کروم براق را خواهید دید. شاهد آن باشید!

برای موارد اضافی، به تمام ویژگی‌های ویژه نسخه‌های قبلی فیلم، از جمله مستندهای پشت صحنه با حضور ستاره‌های تام هاردی و شارلیز ترون، و همچنین نگاهی به پشت صحنه V8 با کارگردان جورج دسترسی خواهید داشت. میلر در نقش فیلم نشان می دهد که چگونه فیلم در مکان های دیدنی نامیبیا، آفریقای جنوبی و استرالیا ساخته شده است.

بخوانید  تصاویر لو رفته از Bethesda به دنیای The Elder Scrolls 6 اشاره دارد

مطمئناً این نسخه جدید استیل بوک Fury Road است عزیزبنابراین بیایید گزینه دیگری را در پیش رو ببینیم.

مجموعه 5 فیلم Mad Max — 100 دلار (135 دلار)

مجموعه 5 فیلم Mad Max
مجموعه 5 فیلم Mad Max

اگر می‌خواهید کل حماسه Mad Max را جمع‌آوری کنید، می‌توانید با این جعبه موجود برای پیش‌سفارش در آمازون نیز مشورت کنید. Mad Max: Five-Film Collection شامل سه گانه اصلی با بازی مل گیبسون، Fury Road فوق الذکر و آخرین ورودی مجموعه، Furiosa است. هر فیلم با کیفیت 4K ارائه می شود و همه چیز در یک جعبه خنک بسته بندی شده است. تاریخ انتشار مشخص نشده است.

آمازون در حال حاضر این مجموعه را 35 دلار کمتر از والمارت می فروشد.


Furiosa: A Mad Max Saga نسخه محدود Steelbook – 35 دلار (55 دلار)

Furiosa: A Limited Edition Steelbook of Mad Max SagaFuriosa: A Limited Edition Steelbook of Mad Max Saga
Furiosa: A Limited Edition Steelbook of Mad Max Saga

برای کسانی از شما که فقط می‌خواهید شاهد سرقت آنیا تیلور جوی باشید، می‌توانید یک پیش‌سفارش Furiosa را به تنهایی از چندین خرده‌فروش دریافت کنید. بهترین معامله بلوری 4K UHD با جعبه فولادی با قیمت 35 دلار در آمازون یا والمارت است. اما اگر به قاب‌های Steelbook اهمیتی نمی‌دهید، می‌توانید با نسخه استاندارد 4K Blu-ray پنج دلار صرفه‌جویی کنید. تاریخ انتشار اعلام نشده است.

آمازون

والمارت

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر