نسخه بازسازی شده The Thing با تریلر معرفی شد

استودیو Nightdive ریمستر The Thing را همراه با تریلر برای رایانه های شخصی و کنسول ها ارائه کرد.

بازی کلاسیک اکشن ترسناک The Thing برای اولین بار در سال 2002 منتشر شد و حالا استودیو Nightdive ریمستر آن را با یک تریلر ارائه کرده است. به گفته سازنده، The Thing: Remastered برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس عرضه خواهد شد. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

تیم Nightdive همچنین اعلام کرد که برای ریمستر The Thing از موتور خود به نام KEX Engine استفاده خواهد کرد تا بازی به بهترین شکل بر روی پلتفرم های مدرن اجرا شود. این بدان معناست که بازیکنان می توانند نسخه ریمستر شده را تا کیفیت 4K و 120 فریم بر ثانیه تجربه کنند.

The Thing: Remastered شامل بهبودهایی در مدل‌های شخصیت و انیمیشن، کیفیت بافت، فناوری‌های جدید برای پردازش سه بعدی نور و جلوه‌های بصری آب و هوا، همراه با وضوح و نرخ فریم بهبود یافته است.

فیلم Balham’s The Thing بر اساس فیلم کلاسیک 1982 ساخته شده است، جایی که بازیکنان در یک پایگاه یخ زده در قطب شمال به دام افتاده اند. در این ماجراجویی، بازیکنان نقش کاپیتان J.F را بر عهده می گیرند، بلک را به دست آورده اند و باید علت چندین تصادف را بررسی کنند.

از آپارات دانلود کنید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  شایعه: بازی Skull and Bones گیم پلی سطحی دارد