نسخه آزمایشی رایگان CoD: Modern Warfare 3 هفته آینده، درست به موقع برای فصل 4 آغاز می شود

Activision تنها یک روز پس از شروع فصل 4، نسخه آزمایشی رایگان Call of Duty: Modern Warfare III را ارائه می‌کند. این آزمایش از 30 می تا 3 ژوئن ادامه خواهد داشت.

افرادی که در این آزمایش پنج روزه شرکت می کنند به حالت های چند نفره و زامبی دسترسی خواهند داشت. یک پست وبلاگ Call of Duty توضیح می دهد که دلیل پشت آزمایش رایگان این است که تا حد امکان بازیکنان بیشتری را در معرض فصل جدید قرار دهیم.

در حال پخش: Modern Warfare III و Warzone – تریلر عرضه رسمی فصل 4

انتظار می‌رود فصل 4 موج جدیدی از محتوا را برای بازیکنان معرفی کند، مانند یک پاس جدید که شامل پوسته‌ها، نقشه‌های سلاح و موارد دیگر می‌شود. فصل 4 همچنین دارای یک کراس اوور Gundam و معرفی سه نقشه اصلی جدید 6v6 خواهد بود. این نقشه ها شامل توکیو و پاریس خواهد بود که در زمان راه اندازی در دسترس خواهند بود. در اواخر فصل، بازیکنان همچنین می‌توانند در Incline و Das Gross یکدیگر را بکشند.

علاوه بر تمام محتوای جدید، فصل آخر جان «صابون» مک تاویش را که پس از وقایع کمپین تک نفره Modern Warfare III مرده بود، دوباره معرفی می‌کند.

برای اخبار بیشتر Call of Duty، مقاله ما را بررسی کنید که رویداد جدیدی را که استودیو در حال پخش آن است و مقاله ما را که DLC Blackcell را پوشش می‌دهد، که نوع جدیدی از حرکت نهایی را نشان می‌دهد، بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر