نام بازی جدید DOOM به بیرون درز کرد

تام هندرسون ضمن تایید عرضه بازی جدید DOOM در نمایشگاه ایکس باکس، نام این بازی را فاش کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، اطلاعات جدیدی از بازی جدید Doom فاش شده است. تام هندرسون از Insider Gaming تایید کرده است که بازی جدید Doom استودیوی id Software در نمایشگاه Xbox Games معرفی خواهد شد و DOOM: The Dark Ages نام خواهد داشت. دنیای بازی با الهام از دوران قرون وسطی ساخته شده و به سبک و حال و هوای سری Doom و جهان طراحی و ساخته شده است.

قبل از این، بتسدا این نام تجاری IDKFA را دارد که در این گروه یک کد تقلب در نظر گرفته می شود تا شایعات مربوط به یک بازی جدید Doom را تقویت کند. تام وارن قبلاً گفته بود که یک بازی جدید Doom در نمایشگاه ایکس باکس آینده معرفی خواهد شد. پیش از این، بر اساس اسناد دادگاه فاش شده بین مایکروسافت و FTC، شاهد فاش شدن نام DOOM Year Zero بودیم که احتمالاً پیش درآمدی برای سری Doom خواهد بود و همچنین ممکن است منشاء شخصیت Doomslayer را به ما بگوید.

با این حال به نظر می رسد بتسدا و مایکروسافت تصمیم گرفته اند نام دیگری را برای بازی انتخاب کنند. طبق گزارش‌ها، بازی DOOM: The Dark Ages حدود 4 سال است که در حال توسعه است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. طبق شایعات، در ویترین جدید ایکس‌باکس می‌توان انتظار داشت بازی‌هایی مانند Indiana Jones، the Great Circle و Aowed به نمایش درآیند و شایعاتی از گیم‌پلی Perfect Dark و State of Decay 3 حتی معرفی Gears 6 وجود دارد.

بخوانید  خالق بازی های Super Smash Bros کانال یوتیوب خود را افتتاح کرد

علاوه بر این، تایید شده است که Call of Duty: Black Ops 6 به طور کامل به عنوان یک حق انحصاری پس از نمایشگاه Xbox ارائه خواهد شد. Xbox Game Show 2024 یکشنبه 9 ژوئن 2024 (20 خرداد 1403) ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر