منتظر بازسازی Final Fantasy 9 باشید

به نظر می رسد که Square Enix توسعه نسخه بازسازی شده Final Fantasy 9 را آغاز کرده است.

اسکوئر انیکس در حال حاضر مشغول کار بر روی قسمت سوم نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 است که هنوز مدتی تا انتشار آن باقی مانده است. با توجه به موفقیت این بازسازی، منطقی به نظر می رسد که این شرکت ژاپنی به فکر توسعه نسخه های بازسازی شده دیگر بازی های سری فاینال فانتزی، به ویژه Final Fantasy 8، Final Fantasy 9 و Final Fantasy 10 باشد که از گزینه های مورد علاقه بسیاری از طرفداران هستند. . و مطمئناً بسیاری از بازیکنان می خواهند این بازی ها را بازسازی کنند.

اخیراً گزارش هایی مبنی بر شروع ساخت بازسازی قسمت نهم و دهم سری فاینال فانتزی توسط اسکوئر انیکس منتشر شده بود و اکنون اطلاعات جدیدی در این رابطه توسط یک منبع خبری موثق منتشر شده است. میدوری یکی از افشاگران قابل اعتمادی است که در گذشته قبل از انتشار بیانیه رسمی مطبوعاتی اطلاعاتی را به بیرون درز کرده است. در پاسخ به سوالات طرفداران در شبکه های اجتماعی

به جز این چند وقت پیش نائوکی یوشیداکارگردان و تهیه کننده فاینال فانتزی 14 که تهیه کننده فاینال فانتزی 16 نیز بود، به احتمال ساخت نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 9 اشاره کرد اما هنوز هیچ خبر رسمی از سوی اسکوئر انیکس منتشر نشده است و ادعای میدوری فقط باید شایعه محسوب می شود و ممکن است صحت نداشته باشد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کمیته المپیک قراردادی 12 ساله با عربستان سعودی برای برگزاری مسابقات ورزشی الکترونیکی امضا کرد