ممکن است Borderlands 4 در SGF معرفی نشود

(به روز رسانی) نویسنده داستان، Kurakasis، به برخی از گزارش‌های خود در مورد Borderlands 4 بازگشته است. اکنون گزارش می‌گوید که دیگر مشخص نیست که Borderlands 4 در Summer Game Fest معرفی خواهد شد.

آنها گفتند: “من نتوانستم این اطلاعات را به طور رضایت بخشی تأیید کنم، اما به هر حال درخواست انتشار آن را کرده ام. اطلاعاتی که این هفته دریافت کردم ممکن است نشان دهد که Borderlands 4 به زودی معرفی می شود، اما دیگر مطمئن نیستم که در SGF اجرا شود.” . “من اشتباه کردم و از @XputerE که بر اساس دقت “نشت اطلاعات” قبلی من به من اعتماد کرد، از خوانندگان eXputer و هرکسی که این خبر را شنیده‌اند عذرخواهی می‌کنم. فکر می‌کنم مهم بود که وضعیت از قبل روشن شود تا خوانندگان گمراه نمی شوند.

اصل داستان در زیر آمده است.

ورودی بعدی سری Borderlands به زودی فاش خواهد شد.

طبق گفته eXputer، انتظار می‌رود 2K از Borderlands 4 در Summer Game Fest در تاریخ 7 ژوئن رونمایی کند. همچنین ممکن است این موضوع قبل از نمایش اعلام شود و به دنبال آن نگاهی دقیق به ویترین داشته باشیم، اما اینطور نبوده است. تایید شده.

اوایل این ماه، 2K اعلام کرد که “تکرار بعدی یک فرنچایز 2K Games” را فاش می کند و طرفداران حدس می زدند که این بازی Borderlands 4 باشد. شایعات متعددی مبنی بر توسعه بازی برای مدتی وجود داشته است.

بخوانید  Spirit of the North 2 - Reveal Trailer

Borderlands 4 و Tiny Tina’s Wonderland 2 اواخر سال گذشته از طریق پروفایل LinkedIn یک توسعه دهنده بازی لو رفت. یک صداپیشه نیز Borderlands 4 را در رزومه خود قرار داد، اما Gearbox توضیح داد که این یک سوء تفاهم بوده است.

همچنین در حال حاضر یک فیلم Borderlands در دست ساخت است که برای اکران در ماه آگوست برنامه ریزی شده است و نزدیک کردن این فیلم و سری بازی به هم یک استراتژی مشترک برای آگاهی از برند است.

اوایل سال جاری، Gearbox توسط شرکت مادر 2K، Take-Two Interactive خریداری شد. گیربکس قبلاً متعلق به گروه Embracer بود که پس از شکست قراردادش با یک صندوق سرمایه گذاری سعودی، بازی های خود را کاهش داده و حذف کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر