ممکن است کارگردان فیلم Avengers 5 فاش شده باشد

به تازگی اطلاعات جدیدی از Avengers 5 منتشر شده است که از آن جمله می توان به انتخاب اول کارگردان از تعداد شخصیت های احتمالی این قسمت اشاره کرد.

دنیل کرتونکارگردان «شانگ چی» و «افسانه ده حلقه» قرار بود کارگردانی فیلم «انتقام‌جویان: سلسله کانگ» را که اکنون دوباره نام دارد، کارگردانی کند، اما طبق آخرین اخبار سال گذشته و حالا از این سمت استعفا داد. اخبار سینما و تلویزیونشاید کارگردان فیلم بعدی Avengers مشخص شده باشد. شان لوی، کارگردان Free Guy و The Adam Project که اخیراً Deadpool و Wolverine را کارگردانی کرده است، انتخاب اصلی مارول برای کارگردانی Avengers 5 است.

منابع نزدیک به فیلم می گویند که مارول و لوی هفته گذشته در مورد Avengers 5 و نوشتن فیلمنامه نهایی صحبت کردند. با این حال، منابع می گویند مارول با کارگردانان دیگری ملاقات کرده است و تا زمانی که لوی تصمیم نهایی را بگیرد، به بررسی گزینه های دیگر ادامه خواهد داد. در واقع، به مارس سال جاری برمی‌گردد، زمانی که مارول مخفیانه به لوی پیشنهاد کارگردانی Avengers 5 را داد، اما لوی در آن زمان این پیشنهاد را رد کرد.

شاون لوی می نشیند و صحبت می کند

دلیل این امر مشغله کاری لوی است، در زمانی که او روی ددپول و ولورین کار می کرد، علاوه بر کارگردانی دو قسمت از فصل پایانی سریال چیزهای عجیب، او همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال و سریال نیز فعالیت می کند. سلسله. فصل پنجم این سریال سال آینده از نتفلیکس پخش خواهد شد. برنامه اولیه او با مارول سازگار نبود، اما با عقب افتادن تاریخ اکران فیلم، او اکنون این فرصت را دارد که فیلم Avengers 5 را کارگردانی کند.

بخوانید  زمان انتشار V Rising برای PS5 اعلام شد

در واقع، به نظر می رسد مارول از کاری که لوی روی ددپول و ولورین انجام داد کاملا راضی است و لوی نیز علاقه مند به همکاری مجدد با مارول در پروژه های آینده است. Deadline همچنین گزارش داد که می‌توانیم انتظار داشته باشیم بیش از 60 شخصیت در فیلم بعدی Avengers بازگردند، که از نظر مقیاس، بزرگترین MCU تا به امروز خواهد بود. مایکل والدرون، نویسنده و خالق فصل اول سریال Loki و فیلمنامه نویس سریال Doctor Strange in the Multiverse of Madness نگارش فیلمنامه سریال Avengers 5 و Avengers: Secret Wars را بر عهده دارد.

Avengers 5 در تاریخ 1 می 2026 (11 مه 1405) و Avengers: Secret Wars در 7 می 2027 (17 می 1406) اکران خواهند شد. فیلم Deadpool and Wolverine نیز برای اکران در 26 جولای برنامه ریزی شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر