مقداری Bloodborne برای PS5 می آید، اما نه آنطور که طرفداران می خواهند

احتمالاً Bloodborne 2 فرضی یکی از پرتقاضاترین دنباله‌های بازی در عصر کنونی ماست و Sony و From Software سال‌ها طرفداران را در کمین گذاشته‌اند. در حال حاضر، پلتفرم سه بعدی آینده Astro Bot، پوسته ای با تم Bloodborne در نسخه لوکس دیجیتال خود ارائه می دهد که برای کسانی که نزدیک به یک دهه منتظر دنباله هستند، کمی بی رحمانه است.

محتوای دیجیتال لوکس برای Astro Bot
محتوای دیجیتال لوکس برای Astro Bot

همانطور که در بلاگ پلی استیشن ذکر شد، Astro Bot Digital Deluxe Edition شامل سه لباس، از جمله Golden درخشان، PaRappa Lovestruck Lyricist و گوتیک Yharnam Hunter خواهد بود. طرفداران Bloodborne بدون شک کلاه و روپوش نمادینی را که ارتباط نزدیکی با زیبایی شناسی یکی از محبوب ترین محصولات انحصاری سونی دارند، می شناسند.

در حال پخش: تریلر گیم پلی Astro Bot | وضعیت پلی استیشن می 2024

اگرچه دیدن یک اشاره آشکار به Bloodborne بسیار خوب است، اما این واقعیت که با پوسته شخصیتی «میراثی» همراه است که از سال 2002 در یک بازی جدید ظاهر نشده است، دقیقاً اعتماد به نفس را القا نمی کند. با این حال، این به ما یادآوری می کند که سونی به خوبی از تعداد زیادی طرفداران Yharnamite آگاه است، حتی اگر این شرکت راضی باشد که این طرفداران را در حال حاضر ناامید کند.

شایعات مربوط به بازسازی Bloodborne از Bluepoint (کسی که بازسازی Demon’s Souls را بر روی PS5 ساخته است) سالهاست که در حال پخش است، اما هرگز به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است. اوایل سال جاری، هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی، به Eurogamer گفت که هر بازسازی یا دنباله‌ای به سونی بستگی دارد و گفت که این امکان وجود دارد که سونی منتظر بماند تا سخت‌افزار جدید برای بازسازی بازی عرضه شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر