معرفی یک کمدی فوتبالی محبوب بچه های امروزی

در این ویدیو با کمدی فوتبال، پدیده ای جدید در دنیای سرگرمی آشنا شدیم. با یک گیمر همراه باشید.

کمدی فوتبال پدیده ای جدید در دنیای سرگرمی است. بازی ورقی که از بدو تولد طرفداران زیادی پیدا کرده است. می توانید از بازی Kimdi Football با استفاده از کارت های فیزیکی و در گوشی های هوشمند اندروید و iOS لذت ببرید.

Kimdi Football علاوه بر ارائه بازی سرگرم کننده، به عنوان یک محصول جذاب شناخته می شود که کودکان می توانند کارت های آن را برای یک ست جمع کنند. در این ویدئو به توضیح تاثیرات مثبت بازی فوتبال و معرفی این بازی و نحوه استفاده از کارت های جذاب آن می پردازیم. پک های فوتبال کیمدی که در ویدیو مشاهده می کنید توسط فروشگاه اینترنتی کیمدی شاپ به یک گیمر آورده شده است. برای اطلاع از قیمت انواع محصولات این فروشگاه می توانید به وب سایت آن مراجعه کنید. شما را به تماشای ویدیو دعوت می کنم.

دانلود ویدیو از ابرات

Kimdi در واقع نسخه جدید و به روز شده همان کارت های فوتبال قدیمی است. علاوه بر موارد فوق، Kimdi به عنوان یک بازی ورق نیز شناخته می شود. همانطور که می دانید یک گیمر دوستان عزیز بازی های ورق از محبوبیت بالایی در بین بازیکنان برخوردار است. Kimdi Football بر روی پلتفرم های اندروید و IOS قابل بازی است. برنامه موبایل Kimdi Football دارای ویژگی های مهمی است. از فرآیند یادگیری جذاب، گرافیک فنی جالب، گیم پلی سرگرم کننده گرفته تا معماری خوب و طراحی رابط کاربری.

بخوانید  شما نیازی به ایجاد یک بازی جهان باز ندارید | نقطه در - نقطه در

کارت های فوتبال کیمدی در دست

شما از ابتدای بازی یک سری کارت از بازیکنان مختلف فوتبال در اختیار دارید. سپس می توانید بسته های مختلف را از فروشگاه ها خریداری کنید تا بازیکنان بیشتری را به تیم خود بیاورید. بسته های مربوطه حاوی کارت های مختلف از فوتبالیست های مختلف است. پس از خرید کارت ها، می توانید با وارد کردن کد پشت هر کارت، بازیکن را وارد اپلیکیشن خود کرده و در بازی Kimdi Football به قدرت او ضربه بزنید. مسلم است که هرچه کارت های قدرتمندتری داشته باشید، شکست دادن حریفان آسان تر خواهد بود.

کارت های مختلف برای بازی فوتبال Kimdi

تفاوت بین بسته های مختلف فوتبال Kimdi چیست؟ در بسته های بنفش فقط یک کارت فوتبالیست و برچسب آن را می بینیم. برای تزئین می توانید از استیکر استفاده کنید.

بسته های زرد متفاوت است. دو کارت بازیکن را در داخل خواهید دید. یک عدد برش نیز در بسته وجود دارد. می توانید برچسب پخش کننده داخل بسته را روی آن بچسبانید. کارت های بازیکن نیز مدل های مختلفی دارند. بازیکنان فوتبال مهاجم با لباس قرمز تزئین شده اند. هافبک های آبی پوش. دفاع و دروازه بان ها نیز با رنگ زرد و سبز مشخص شده اند. از سری های مختلف کارت های بازیکنان می توان به مدل های پایه و پیشرفته برجسته اشاره کرد.

جالب است بدانید روی کارت برخی از کارت ها امضای بازیکن وجود دارد. همچنین باید بدانید که جمع آوری کارت مزایای مختلفی دارد. به عنوان مثال، علاوه بر استفاده از پخش کننده در بازی آنلاین، کودکان می توانند با جمع آوری آن آلبوم ایجاد کنند. مونتاژ کردن باعث ایجاد ویژگی های جالبی مانند توانایی رانندگی و افزایش اعتماد به نفس کودک می شود.

بخوانید  Game Pass اعلامیه شگفت انگیز NBA 2K24 را دریافت کرد

پکیج های مختلف بازی فوتبال کیمدی

از دیگر محصولات Kimdi Football می توان به سکوی قهرمانی و سکوی جاکارتا اشاره کرد.

سکوی مسابقات در واقع شکلی شبیه به سکوهای استادیوم دارد. رنگ آن سفید است و در ساخت آن از مواد مرغوب استفاده شده است. شما می توانید 26 فیگور که آماده کرده اید را روی این پلتفرم قرار دهید. غرفه جاکارتا نیز تقریباً همین ساختار را دارد. با این تفاوت که به جای شماره بازیکن می توانید کارت های خریداری شده را روی آنها قرار دهید. اندازه کارت مهم نیست این نگهدارنده می تواند ابعاد مختلف کارت های مختلف بازیکنان فوتبال کیمدی را در خود جای دهد.

جایگاه فوتبال جاکارتا کمدی

شما می توانید Kimdi Football را به راحتی از سایت یا پلتفرم مارکت این گروه دانلود کنید. این بازی در آینده بر روی پلتفرم Myket قرار خواهد گرفت.

بازی را با ایجاد حساب کاربری و انتخاب نام و لوگوی تیم شروع خواهید کرد. کاربران باید بازیکنان را در سه قسمت از یک زمین فوتبال آنلاین و در رقابت با حریفان خود راهنمایی کنند. برای پیروزی فقط باید دو گل بزنی. و فراموش نکنید که مقداری انرژی دارید که با امتحان کردن بازی کم و زیاد می شود.

نگرش هواداران فوتبال کیمدی

در اردوهای فوتبال باید به دو ویژگی اصلی توجه کرد. قدرت کارت های شما در حمله و قدرت آنها در دفاع. وقتی توپ در دست شماست، قدرت حمله کارت شما باید با قدرت دفاعی حریف مطابقت داشته باشد. از طرفی فراموش نکنید که می توانید پنج ست را مطابق سلیقه خود بچینید. البته این ساختار نکات ظریف دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، قدرت های ویژه بیشتر برای یک سری کارت/بازیکن که می توانند از فاصله دور شوت کنند. همچنین بازیکنی که وارد زمین می شود ممکن است انرژی بیشتری به تیم بدهد.

بخوانید  Naughty Dog منتظر ارائه بازی جدید خود خواهد بود

شما چی فکر میکنید؟ آیا از Kimdi Football استفاده کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر