معرفی صرافی های ارز دیجیتال برای خرید بیت کوین


چند سالی است که با اضافه شدن ارز دیجیتال به سبد سرمایه‌گذاری افراد، کریپتوکارنسی به‌طور فزاینده‌ای محبوب شده است. این محبوبیت، سرمایه‌گذاران بی‌شماری را ترغیب کرده که به جهان ارزهای دیجیتال ورود کنند، اما کارت ورود آن‌ها از صرافی‌های متعددی می‌گذرد که انتخاب را برای آن‌ها دشوار کرده است. صرافی‌ ارز دیجیتال، بازار آنلاینی است که در آن کاربران و سرمایه‌گذاران می‌توانند یک نوع دارایی دیجیتال را با دیگر ارز دیجیتال مبادله کنند. در مقاله پیش‌رو لیستی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید بیت کوین و انواع ارزهای دیجیتال را معرفی کرده‌ایم.

برترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

خرید بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال در صورتی کارآمد است که شما بتوانید با خیال راحت آن‌ها را از یک صرافی مطمئن خریداری کنید. در ایران به‌دلیل تحریم‌ها پیدا کردن چنین صرافی کمی سخت است، اما ما در ادامه با ارائه چندین استدلال به شما صرافی او ام پی فینکس را معرفی می‌کنیم تا خرید و فروش بیت کوین مطمئنی را تجربه کنید.

صرافی او ام پی فینکس دارای ویژگی‌های خاصی است. این صرافی، اولین بازار معاملات ارزهای دیجیتال با قابلیت حساب دمو و ربات خرید و فروش ارز دیجیتال است که بستر معامله ارزهای دیجیتال را در بیش از 100 بازار فراهم کرده است. شما در این پلتفرم می‌توانید به خرید و فروش امن و سریع ارزهای دیجیتال مانند خرید بیت کوین، اتریوم و سایر آلت کوین‌ها بپردازید.

از سایر قابلیت‌های صرافی او ام پی فینکس می‌توان به حساب دمو آن اشاره کرد. این صرافی برای اولین‌بار در ایران قابلیت خرید و فروش آزمایشی را برای کاربران فراهم کرده است. کاربران در دمو می‌توانند قبل از ورود به بازار اصلی، استراتژی‌های معاملاتی خود را تستس کنند. در دمو، کاربر می‌تواند با اعتبار مجازی رایگان اما با شرایط معامله و معامله‌گران واقعی ترید را تجربه و آزمایش کند.

از سوی دیگر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های او ام پی فینکس، امنیت دارایی کاربران است. این صرافی ایرانی برای امنیت دارایی کاربران خود، تمام دارایی‌ها را به صور کاملا سرد نگه‌داری می‌کند. در ولت‌های سرد امکان هک شدن کیف پول‌های کاربران تقریبا نزدیک به صفر است.

بخوانید  آیا Sidekick همجنس‌بازترین جنگ ستارگان است؟ آماندلا استنبرگ و سازنده چت

کاربران ایرانی همچنین باید این موضوع را در نظر داشته باشند که هنگام خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از مسیر صرافی‌های خارجی، ممکن است با چالش‌هایی همراه باشند. چالش‌هایی مثل زبان انگلیسی پلتفرم‌های خارجی، محدودیت در پرداخت و تسویه و از همه اینها مهم‌تر با تحریم‌های بین‌المللی که کار را برای سرمایه‌گذاران و تریدرهای ایرانی حسابی سخت کرده‌اند. این در حالی است که صرافی او ام پی فینکس تمام این چالش‌ها را برای شما حل کرده‌اند.

بنابراین اگر قصد خرید ارزان بیت کوین را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به این پلتفرم مراجعه کنید. کاربران در صرافی او ام پی فینکس، ابزارهای معاملاتی کاربردی، انواع سفارش‌گذاری و نمودار بیت کوین را در اختیار دارند تا بتوانند پس از انجام تحلیل و بررسی، به خرید بیت کوین به‌صورت ارزان‌تر و با پایین‌ترین کارمزد نسبت به سایر صرافی‌های ایرانی و در سطح دلخواه خود بپردازند.

آیا بایننس بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است؟

در این مقاله علاوه‌بر معرفی صرافی معتبر ایرانی برای خرید بیت کوین، برترین صرافی خارجی ارز دیجیتال را نیز معرفی می‌کنیم.

بدون شک اگر در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، باید صرافی بایننس را بشناسید. این صرافی یکی از پرطرفدارترین صرافی‌ها برای خرید و فروش توکن‌های دیجیتال به شمار می‌رود. صرافی بایننس بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز در دنیا است که به‌دلیل ارائه خدمات با کیفیت و امنیت بالا توانسته کاربران بی‌شماری را در سطح جهانی جذب کند.

براساس آمار کوین مارکت کپ، بایننس در حجم معاملات رمزارزها رتبه نخست دنیا را کسب کرده است. همچنین این صرافی دارای کمترین هزینه‌های تراکنش است.

محبوب‌ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و مزایا را برای کاربران ارائه می‌دهد. بایننس از بیش از 500 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و این تضمین را می‌دهد که کاربرانش به طیف متنوعی از دارایی‌های دیجیتال دسترسی داشته باشند و در نتیجه فرصت‌های سرمایه‌گذاری را به‌دست آورند.

بخوانید  اطلاعاتی در مورد مجموعه جدید Lego Super Mario World با حضور ماریو سوار بر یوشی منتشر شد

نقدینگی بالا یکی دیگر از ویژگی‌های صرافی بایننس است. به این معنی که خرید و فروش ارزهای دیجیتال به سرعت و با قیمت‌های رقابتی آسان است. این نقدینگی بالا همچنین به کاربران این تضمین را می‌دهد که سریع به وجوه خود دسترسی داشته باشند.

ویژگی ممتاز بعدی بایننس، دریافت کمترین کارمزد است که برابر با 0.1 درصد است. درنهایت بایننس با تدابیر امنیتی پیشرفته برای محافظت از وجوه کاربران، تمرکز زیادی روی امنیت دارد. این موضوع شامل احراز هویت دو عاملی، اقدامات ضد فیشینگ و ذخیره دارایی ایمن است.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان

ایرانی‌ها در سال‌های اخیر نشان دادند که علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال دارند و دائما در این بازارها مشغول به سرمایه‌گذاری و ترید هستند.

دراین‌میان اما به‌دلیل وضع تحریم‌ها بسیاری از راه‌های ارتباطی مالی برای ما ایرانی‌ها بسته شده است. به همین دلیل بسیار مهم است که بدانید با وجود تحریم‌ها از کدام صرافی‌ها برای معاملات کریپتویی خود می‌توانید استفاده کنید. در ادامه چند صرافی خارجی که برای ایرانی‌ها کاربرد دارد را معرفی کرده‌ایم.

صرافی کوینکس: یکی از صرافی‌هایی که در ایران با وجود اعمال تحریم‌ها در دسترس کاربران ایرانی است و به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد، صرافی کوینکس است. این صرافی به‌دلیل پشتیبانی از زبان فارسی، انواع قراردادهای فیوچرز، اسپات و مارجین از محبوبیت زیادی در بین سرمایه‌گذاران و تریدرهای ایرانی کسب کرده است. طبق آمارهای منتشر شده اکنون 60 درصد از کاربران این سایت را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی می‌توان به پشتیبانی بیش از 500 ارز، کارمزد معاملات 0.1 درصد و برداشت تا سقف 1 میلیون دلار بدون احراز هویت اشاره کرد.

صرافی بای بیت: صرافی بای بیت در سال 2018 پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشت. این صرافی به‌دلیل اجباری نبودن احراز هویت، عدم تحریم آی‌پی ایران و نسخه فارسی‌ زبانش در میان کاربران ایرانی دارای شهرت است. از مهم‌ترین ویژگی‌های بای بیت می‌توان به کارمزدهای پایین (حداکثر 0.075 درصد)، پشتیبانی از معاملات فیوچرز با اهرم 100 برابر، امنیت بالا و پشتیبانی 24 ساعته و هفت روزه اشاره کرد.

بخوانید  خلف وظیفه در یک پرونده تیراندازی در مدرسه در آمریکا متهم شد

صرافی بیسکیو: انجام تراکنش‌ها به شخص ثالث نیاز ندارد؛ نیاز نیست کاربران اطلاعات شخصی خود را ثبت کنند؛ کار با آن بسیار ساده و پشتیبانی گسترده دارد و… اینها از ویژگی‌هایی است که صرافی بیسکیو را در میان کاربران ایرانی محبوب کرده است. این صرافی را می‌توان در فهرست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز در دنیا برشمرد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم

همان‌طور که در سطرهای پیشین گفته شد، ایرانی‌ها به‌دلیل اینکه با مانعی به نام تحریم‌ها روبه‌رو هستند، معمولا برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و ثبت معامله در صرافی‌های خارجی با مشکلاتی مواجه می‌شوند. به‌طور مثال بایننس که بهترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا محسوب می‌شود به‌دلیل تحریم‌ها به کاربران ایرانی خدماتی ارائه نمی‌دهد. در این شرایط معمولا افراد به‌دنبال دور زدن تحریم‌ها هستند تا بتوانند در یک صرافی مطمئن از دنیای ارزهای دیجیتال عقب نمانند.

بینگ ایکس بهترین صرافی‌ خارجی است که با وجود تحریم‌ها می‌توانید برای معاملات خود از آن استفاده کنید. صرافی بینگ ایکس به‌دلیل اینکه فرایند ثبت نام ساده و امنیت بالایی که دارد در میان ایرانی‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این صرافی بدون محدودیت به کاربران ایرانی‌اش خدمات ارائه می‌دهد و شما تنها می‌توانید با ثبت شماره تماس‌تان و بدون نیاز به فیلترشکن معاملات خود را در بینگ ایکس آغاز کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی می‌توان به «اتصال به تریدینگ ویو»، «معاملات فیوچرز» و «کارمزد کم» آن اشاره کرد.

ضمن اینکه این صرافی برای واریز هیچگونه کارمزدی از شما دریافت نمی‌کند و بابت انجام هر معامله بین 0.02 الی 0.04 درصد از شما کارمزد دریافت می‌کند. هزینه‌های کارمزد معاملات اسپات صرافی بینگ ایکس نیز بسیار پایین است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر