مشارکت کن لوین در ساخت BioShock


فرانسیس لارنس، کارگردان اقتباس سینمایی BioShock، در مورد مشارکت سازنده سریال کن لوین و TikTok Interactive در مراحل توسعه این پروژه صحبت می کند.

ماه گذشته شاهد اعلام آغاز تولید فیلم BioShock به کارگردانی فرانسیس لارنس، فیلمساز اتریشی بودیم که آثاری چون Hunger Games، Constantine و I Am Legend را در کارنامه دارد. این فیلم توسط نتفلیکس تولید و در تاریخ نامعلومی در این شبکه استریم اینترنتی منتشر خواهد شد.

اخیراً لارنس در مصاحبه ای با وب سایت کلایدر در مورد آزادی گرانبهایی که نتفلیکس برای ساخت این اقتباس سینمایی مورد انتظار به او داده صحبت کرد و همچنین به حضور کن لوین، خالق و کارگردان BioShock و BioShock.Infinity اشاره کرد. لارنس می گوید: «اصولاً من و کامرون [مک‌کانمی] برای من، با مایکل، کار می کند [گرین، نویسنده‌ی فیلمنامه‌] ما در نحوه انجام این کار آزادی کامل خواهیم داشت، که فوق العاده است. بخش بزرگی از آن وفادار ماندن به دنیایی است که توسط این بازی ایجاد شده است، و ما جلساتی با TicToo و Ken Levine در مورد آن داشته ایم.

لارنس درباره کیفیت و انتظارات اقتباسی از فیلم Bioshock می گوید: «البته منظورم این است. [بایوشاک] این یکی از بهترین بازی های ساخته شده است. همچنین یکی از منحصربفردترین بازی هایی است که تا به حال دیده ام. از طرفی یکی از چیزهایی که همیشه برایم جذاب بوده همین است [این اثر] این شامل بسیاری از کلمات پنهان است. ایده‌ها و فلسفه‌های قدرتمندی در لایه‌های درونی بازی وجود دارد که بسیار بسیار عمیق و به خوبی فکر شده‌اند.

بسیاری از بازی‌ها ممکن است دنیای و جهان‌سازی خوبی داشته باشند، یا ممکن است شامل یک شخصیت اصلی جالب و شگفت‌انگیز باشند، یا حتی صحنه‌های اکشن گران قیمتی را به تصویر بکشند، اما هیچ‌کدام از آنها واقعاً حاوی ایده و ایده نیستند. و سنگینی و گرانشی که BioShock به آن معروف است را ندارند. ترکیبی از ایده ها و فلسفه های واقعی همراه با تزیینات و ظواهر هنری باورنکردنی.”

بازی Bioshock

اما آیا این فیلم همان چیزی را تکرار خواهد کرد؟ لارنس می گوید این پیچیده تر از این است. من واقعاً نمی خواهم در حال حاضر بیشتر در مورد آن صحبت کنم زیرا ما هنوز در مراحل اولیه فرآیند هستیم. [تولید] هستند؛ اما می توانم فعلاً احساس سکوت یا سرکوب شدن را بگویم [توسط نتفلیکس] من آن را حس نکردم و جهت خاصی به من ندادند که داستان فیلم را جلو ببرم.»

لارنس در حال حاضر کارگردانی فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها از سری بازی های گرسنگی را برای اکران در سال 2023 بر عهده دارد و طبق اطلاعات منتشر شده، مایکل گرین تا پایان ساخت این فیلم، فیلمنامه پروژه Bioshock را خواهد نوشت. پس از آن، لارنس شروع به انجام این اقتباس می کند.

لارنس علاوه بر کنستانتین و هانگر گیمز، سابقه کارگردانی فیلم گنجشک سرخ و کارگردانی قسمت های سریال See در شبکه اپل تی وی پلاس را نیز دارد. مایکل گرین همچنین به عنوان خالق مجموعه خدایان آمریکایی و نویسنده فیلم های قتل در قطار سریع السیر شرقی و لوگان نیز شناخته می شود. گرین و لارنس همچنین قبلاً در قسمت آزمایشی سریال لغو شده Gotham با هم کار می کردند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.