مروری بر بسته های الحاقی بازی Shadow Gambit. آخرین خاطره بازی Mimeme


استودیو Mimemee Games دو بسته الحاقی برای بازی Shadow Gambit منتشر کرده است که در این مقاله به جزئیات آن ها می پردازیم.

بدون شک می‌توان استودیو MiMiMiGames را یکی از تاثیرگذارترین استودیوهای مستقل در سال‌های اخیر دانست. از این نظر که سال‌ها بازی‌های سبک تاکتیکی چندان مورد استقبال استودیوهای بازی‌سازی نبودند و در نهایت شاید هر سال چند بازی محدود در این سبک داشتیم که در بین آن‌ها تعداد انگشت شماری از بازی‌های ارزشمند وجود نداشت. بازی های با کیفیت تجربیات. اما استودیو Mimeme Games با انتشار بازی Shadow Tactics جان تازه ای به این سبک دمید و بار دیگر لذت تجربه یک اثر تاکتیکی واقعی را به مخاطبان هدیه داد.

پس از آن، MiMiMi به سراغ احیای یکی از آثار محبوب قدیمی این سبک رفت و حاصل این کار، بازی Desperados 3 بود که بی شک تا مدت ها در ذهن مردم باقی خواهد ماند. اما آخرین ساخته استودیوی Mimemee Games، بازی Shadow Gambit است که مدتی پیش منتشر شد و داستان دزدان دریایی را روایت می‌کند که از مردگان بازگشته‌اند و اکنون باید وارد یک ماجراجویی جذاب در کارائیب گمشده شوند. Shadow Gambit با توجه به عناصر فراطبیعی و آزادی عمل بیشتر، اثری بسیار دوست داشتنی است و قطعا برای همیشه یکی از ارزشمندترین بازی های این سبک محسوب می شود.

اما پس از انتشار بازی Gambit، خبر بدی مبنی بر تعطیلی آتی استودیو MiMiMi Games به گوش رسید که اتفاقی تلخ برای علاقه مندان به بازی های تاکتیکی محسوب می شود و معلوم نیست تا کی باید منتظر استودیو باشیم. . تمرکز بر روی این ژانر، و البته، یک نسخه خوب. اما جدا از تمام این مشکلات، MiMiMiGames به تازگی دو بسته الحاقی جدید را برای Shodo Gambit منتشر کرده است که آخرین خاطرات این استودیو هستند و در این مقاله قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

بخوانید  تصویر جدید Fallout شروع ماجراجویی قهرمان سریال را نشان می دهد

بسته الحاقی بازی Yuki Shodo Gambit

بسته گسترش آرزوهای Yuki

یکی از بسته های الحاقی بازی به نام Yuki’s Wish منتشر شده است و اگر Shuddo Tactics را بازی کرده باشید، به زودی شخصیت اضافه شده توسط این DLC را خواهید شناخت. یوکی یکی از شخصیت های بازی Shodo Tactics بود که به طرز جالبی به بازی Shodo Gambit اضافه شده است. در حالی که خدمه کشتی مارلی مشغول کار خود هستند، یک راکون به عرشه می رسد و به دنبال آن ما را به سمت یوکی می برد. در اینجا متوجه می شویم که یوکی راکون فوق الذکر را به عنوان حیوان خانگی انتخاب کرده و هر دو سفری را برای کشف جهان با هم آغاز کردند که در نهایت آنها را به مارلی رساند.

اضافه شدن یوکی به خدمه مارلی آنها را به جزیره ای به نام رویای اژدها می برد که حال و هوای ژاپنی دارد و این یکی از با ارزش ترین ویژگی های آن است. محیط جدید تنوع بسیار خوبی را در بازی ایجاد می کند و سازندگان موفق شدند در طی 6 مرحله با چالش های خاص خود داستانی جالب با فضایی شرقی را روایت کنند.

گیم پلی بسته الحاقی بازی Shadow Gambit

از نظر مهارت ها، یوکی توانایی های جالبی را به تیم شما اضافه می کند. مهارت اصلی این شخصیت برای از بین بردن دشمنان، گذاشتن تله است و می تواند تله ای در محیط ایجاد کند تا زمانی که دشمن به او رسید، تیرهای زیادی به سمت او شلیک شود; جالبتر این است که دشمنان در این حالت پس از مرگ به درخت تبدیل می شوند و دیگر نیازی به مخفی کردن اجساد آنها نخواهید داشت.

اما می توانید همان مهارت یوکی را با راکون همراهش ترکیب کنید. به این ترتیب تله در یک محیط خاص ایجاد می شود، راکون را به جایی می فرستید که اگر دشمن به سمت آن حرکت کند از تله عبور کند و سپس با یک سلاح به شکل نی به دشمن شلیک کنید تا او برود. به سمت راکون می افتد و در تله می افتد. . به طور کلی ایده کلی طراحی مهارت های یوکی او را به شخصیتی متفاوت از شخصیت های قبلی بازی تبدیل کرد و جالب اینجاست که پس از اضافه کردن یوکی به خدمه، می توانید از او برای انجام ماموریت های دیگر بازی از جمله استفاده کنید. ماموریت های اصلی داستان

بخوانید  اندازه بازی Princess Peach: Showtime مشخص شد

آیین بسته توسعه زاگان

آیین بسته توسعه زاگان

بسته الحاقی دوم بازی نیز شخصیت جدیدی به نام Zagan را اضافه می کند که پیچ و تاب جالبی دارد. زاگان در گذشته یکی از اعضای تفتیش عقاید بود و اکنون سعی دارد آزمایش عجیبی انجام دهد. در طول این کار، زاگان با کشتی مارلی ارتباط برقرار می کند و پس از توافق با اعضا، به خدمه کشتی اضافه می شود.

مهارت های شخصیت زاگان طراحی جالبی دارد و شاید جالب ترین مهارت این شخصیت قابلیتی باشد که به لطف آن اگر به سمت دشمن حرکت کنید و او شما را ببیند زمان کمی برای از بین بردن آن دارید و در این صورت وجود خواهد داشت. برای شما مشکلی نیست، به طور دقیق تر، شما در معرض نمایش قرار نخواهید گرفت. شاید این ویژگی بازی را در ظاهر آسان کند، اما نشان می دهد که او درک بسیار خوبی از بازی های تاکتیکی دارد و همیشه این چالش زیبا را در بازی ها پیاده می کند. برای این منظور، به عنوان مثال، این توانایی زاگان تنها زمانی قابل استفاده است که یک گوی مخصوص بالای عصای او پر باشد، در غیر این صورت نمی توان از آن استفاده کرد.

گیم پلی بسته الحاقی Zagan، بازی Gambit

از دیگر مهارت‌های Zagan می‌توان به توانایی غیرفعال کردن یکی از دشمنان اشاره کرد که به ویژه در هنگام رویارویی با دو دشمن به طور همزمان مفید است. البته در این مهارت خود زاگان قدرت حرکت را از دست می دهد. آخرین مهارت این شخصیت همان تکنیک نیروهای عالی رتبه تفتیش عقاید است و زمانی که به تنهایی به آنها حمله می کردید، نیروهای خودی نیز پس از مدتی دستگیر و کشته می شدند. زاگان اکنون می تواند همین کار را با نیروهای دشمن انجام دهد.

بخوانید  بازی کارت بازرگانی پوکمون گسترش اسکارلت و بنفش با کارت های بازطراحی شده در 31 مارس راه اندازی می شود

جزیره جدیدی برای ماموریت های زاگان طراحی شده است که فضایی تاریک و مرموز دارد. در مجموع، مراحل یوکی و زاگان طراحی مرحله عالی بازی اصلی را حفظ کرده اند و شما می توانید هر طور که دوست دارید با ترکیبی از اعضای مختلف خدمه مارلی آن را بازی کنید و این تجربه بسیار ارزشمندی است. ; به خصوص که می توانید از دو خدمه جدید برای تکرار مراحل قبلی بازی استفاده کنید.

نسخه کامل بازی Shadow Gambit با بسته های اضافی

محتوای گنج یابی رایگان

در کنار دو بسته الحاقی پولی جدید بازی، محتوای رایگانی به نام Treasure Hunts نیز برای Shodo Gambit منتشر شده است که یک سری چالش ها را اضافه می کند. هدف از این چالش ها یافتن آیتم های خاص است و آنها در سراسر نقشه کارائیب پراکنده هستند. Treasure Hunts در واقع محتوای آخر بازی برای بازی است و حتی اگر علاقه ای به خرید بسته های الحاقی ندارید، می توانید از تجربه تمام 14 مرحله لذت ببرید.

به هر حال همانطور که در ابتدای متن اشاره شد، دو بسته الحاقی جدید و Gambit جدیدترین محتوای استودیوی Mimeme Games محسوب می شوند و مشخص نیست چه زمانی می توانیم کیفیت بازی تاکتیکی بالا را مانند این تجربه کنیم. از نو؛ بنابراین اگر به این سبک علاقه دارید و از بازی نسخه اصلی لذت بردید، پیشنهاد می کنم تجربه بسته های الحاقی را از دست ندهید. نسخه کامل بازی نیز منتشر شده است که شامل نسخه اصلی و بسته های الحاقی آن می باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر