مد گوتیک و قلعه‌های قرون وسطایی به The Sims 4 می‌آیند



بازیکنان رای داده اند و اکنون نتایج مشخص شده است: دو بسته محتوای بعدی که برای The Sims 4 منتشر می شوند به ترتیب دارای مضامین مد گوتیک و قلعه سازی خواهند بود.

بازیکنان Sims 4 که از نظر زیبایی گرا هستند به زودی می توانند به کیت Castle Estate و Goth Galore Kit دست پیدا کنند و به Simmers خلاق دسترسی به مجموعه ای از 49 لباس جدید و آیتم های Build Mode برای ساختن قلعه رویاهای خود و پر کردن آن را می دهند. با سیمزهای دوستدار مد.

کیت Castle Estate شامل 25 عنصر برای ساخت یک اقامتگاه سلطنتی عالی، با لهجه هایی مانند پنجره های قوسی، دیوارهای سنگی، دروازه قلعه و حتی گارگویل های لاما شکل است. کیت Goth Galore بیشتر بر روی مد تمرکز دارد تا فرم، با 24 لباس جدید برای جسورترین سیم‌ها، مانند چکمه‌های رزمی، تاپ‌های مشبک، رژ لب مشکی و کت‌های چرمی.

کیت ها مجموعه کوچکی از اقلام انتخابی هستند که معمولاً با قیمت بسیار کمتری نسبت به بسته های الحاقی به فروش می رسند و حاوی اقلامی با موضوعات تخصصی تر هستند. یکی از اولین کیت هایی که به بازی معرفی شد این بود به طور کامل بر روی جاروبرقی متمرکز شده است، مثلا. از زمان به زمان، EA سازماندهی می کند آرای جامعه، به بازیکنان این امکان را می دهد که انتخاب کنند کیت بعدی (یا گهگاهی بسته الحاقی) شامل چه مواردی باشد. در این مورد، بازیکنان به کیت Goth Galore به جای یک مجموعه سبک تر و با تم پاستل رای دادند و کیت Castle Estate را به کیت ساختمانی آینده نگر انتخاب کردند. کیت ها معمولاً حدود 4.99 دلار قیمت دارند.

بخوانید  تاریخ انتشار نسخه استیم بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

کیت Castle Estate و Goth Galore Kit از 18 ژانویه بر روی تمامی پلتفرم ها در دسترس خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد کیت های جدید (و نگاهی دقیق تر به مواردی که آنها شامل می شوند)، وبلاگ EA را بررسی کنید نشان دادن برندگان رای جامعه

تحریریه مجله بازی یک گیمر