در اخبار Gamingbolt، خواندیم که Bethesda به تازگی اولین بسته الحاقی بزرگ و پولی Starfield را منتشر کرده است. این DLC با عنوان Shattered Space، بازیکنان را به سیاره پنهان پسا آخرالزمانی House Va’ruun می برد تا ماجراجویی ها و کاوش های علمی تخیلی جدیدی را آغاز کنند. به مناسبت انتشار این افزونه و یک سالگی انتشار Starfield، GamesRadar Media امیل پاگلیارولو، مدیر طراحی بازی گفت و گو کرد.
کارگردان در مصاحبه خود اظهار داشت که Starfield و بسته الحاقی آن همه آن چیزی نیست که طرفداران می خواهند و آنها مشتاقانه The Elder Scrolls 6 را می خواهند. باگیارلو در ادامه توضیح داد که در حالی که همه نگاه ها به قسمت بعدی The Elder Scrolls است، Starfield است. از بسیاری جهات دشوارترین پروژه ای که Bethesda انجام داده است:
“ما خود را برای ساختن چیزی کاملاً متفاوت تحت فشار قرار دادیم. این بزرگترین، غنیترین بازی RPG و شبیهسازی فضایی بود که هر کسی میتوانست برای ایکسباکس تصور کند. کارهایی که ما انجام دادیم استارفیلد را به یک پدیده فنی تبدیل کرد. همچنین میتوان گفت که Starfield از برخی جهات یک پدیده فنی است. … “با این حال، مهمترین چیز برای ما این است که استارفیلد هویت منحصر به فرد خود را به دست آورده و اکنون در کنار Fallout و Elder Scrolls قرار گرفته است.”