مدت زمان عرضه بازی های ایکس باکس مشخص شده است

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که بازی‌های ایکس‌باکس چقدر اجرا می‌شوند و چند بازی انجام می‌دهند.

از آنجایی که طرفداران بازی های ویدیویی منتظر Summer Game Fest هستند تا آخرین اخبار و اطلاعیه ها را ببینند، هیجان پیرامون Xbox Game Showcase نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که مایکروسافت در این رویداد رونمایی‌های بزرگی خواهد داشت و دموی جدیدی از انحصاری‌های مورد انتظار Xbox، از جمله Perfect Dark خود این ابتکار را پخش خواهد کرد.

صرف نظر از گزارش ها و انتظارات علاقه مندان، به نظر می رسد نمایشگاه ایکس باکس آینده مثمر ثمر باشد. آخرین تحولات جف گروه شخصیت رسانه ای Giant Bomb با اشاره به شنیده های خود از منابع داخلی، اشاره کرد که رویداد Xbox حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید و تقریباً 30 بازی در آن وجود خواهد داشت. گراب همچنین اضافه کرد که حداقل برخی از بازی‌های این رویداد، بازی‌هایی هستند که هنوز درباره آن‌ها نشنیده‌ایم.

هنر مفهومی برای بازی جدید Perfect Dark

شایعات قبلی حاکی از وجود یک بازی Gears 6 در این تریلر بود. گزارش دیگری همچنین نشان می دهد که مایکروسافت یک بازی انحصاری ایکس باکس را بلافاصله در طول نمایش منتشر خواهد کرد. با این حال، هنوز نمی دانیم که آیا این بازی قبلاً معرفی شده است یا در همان نمایشگاه رونمایی می شود.

علاوه بر این، احتمال حضور Dragon Age: Dreadwolf در این تریلر بسیار زیاد است. از دیگر بازی هایی که طرفداران ایکس باکس منتظر آن بودند می توان به Indiana Jones and the Great Circle، بسته الحاقی Starfield’s Shattered Space، Avowed و South of Midnight اشاره کرد. Call of Duty: Black Ops 6 دارای یک دموی زنده انحصاری است که بعد از Xbox Show برگزار خواهد شد.

بخوانید  GTA Online Cluckin' Bell Farm Raid – همه گزینه های خودروی فرار

نمایش بازی Xbox در تاریخ 20 ژوئن 1403 (9 ژوئن 2024) پخش خواهد شد و پس از آن اخبار و جزئیات بیشتر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر