مجموعه Lego Marvel Avengers Quinjet با بهترین قیمت عرضه می‌شود

زمانی که نیاز به حمل و نقل خدای رعد و برق آسگاردی، انتقام‌جوی ستاره‌دار، و یک قاتل بلک اوپ روسی دارید، به یک سواری مناسب نیاز دارید. اینجاست که این Lego Quinjet وارد می‌شود که به بهترین قیمت تا به حال در آمازون مشخص شده است. به طور معمول 100 دلار، می توانید 20٪ در این کیت صرفه جویی کنید و آن را با حداقل 80 دلار در آمازون، والمارت و تارگت دریافت کنید.

LEGO Avengers Quinjet
LEGO Avengers Quinjet

این قطعه خوبی است که باید صفحه نمایش Lego Marvel خود را ارتقا دهید، و Quinjet دارای ویژگی های اضافی است. نزدیک به 800 قطعه در جعبه وجود دارد و پس از مونتاژ کامل، جت انتقام جویان دارای یک کابین بازشو، قسمت سرنشینان، بخش دم، ارابه فرود جمع شونده و بال های قابل تنظیم است. برای فیگورهای خود، کاپیتان آمریکا، ثور، بیوه سیاه، مرد آهنی و لوکی را دریافت خواهید کرد. نگران نباشید، Asgardian God of Mischief با یک پوزه می آید، بنابراین شما لازم نیست نگران بازی های فکری او باشید.

این مدل بر اساس Quinjet است که در چندین فیلم مارول در سرتاسر Infinity Saga دیده شد و با دو برگه برچسب برای سفارشی‌سازی ارائه می‌شود. بسته به ترجیحات خود، می توانید آن را با برچسب های Avengers یا SHIELD مجهز کنید. یا هر دو، اگر می خواهید پتانسیل برند خود را دو برابر کنید.

برای یک کشتی جالب دیگر – از یک امتیاز بسیار دور – می توانید این معامله را در Millenium Falcon نیز بررسی کنید. به طور معمول 170 دلار است، شما می توانید یکی را با تنها 136 دلار انتخاب کنید. همچنین کیت دیواری راه شیری و سیستم پرتاب فضایی آرتمیس ناسا برای سفارش در دسترس است و این مجموعه دیورامای ایندیانا جونز تنها با قیمت 127 دلار در والمارت به فروش می رسد.

بخوانید  نحوه اتصال تلفن به چاپگر با استفاده از چاپگر Atlas

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر