مجموعه 4K Jaws Blu-Ray در فصل اوج ساحل عرضه خواهد شد

فیلم‌های Multiple Jaws تابستان امسال نسخه‌های جدید بلوری 4K را دریافت خواهند کرد. چه بخواهید یک بسته سه فیلم را تماشا کنید، چه بخواهید یک استیل بوک نسخه محدود بخرید یا یک فرمت استاندارد 4K را به مجموعه خود اضافه کنید، گزینه های زیادی برای پیش سفارش وجود دارد. همه بلوری‌های جدید Jaws 4K در 23 جولای عرضه می‌شوند و پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در آمازون قبل از راه‌اندازی آن‌ها باز است.

مجموعه 3 فیلم آرواره
مجموعه 3 فیلم آرواره

آلبوم عکس

مجموعه Jaws 3-Movie (4K UHD) قانع‌کننده‌ترین مجموعه از مجموعه‌ای است که تابستان امسال عرضه می‌شود، زیرا Jaws 2، Jaws 3 و Jaws: The Revenge را برای اولین بار در یک بسته 4K با قیمت 80 دلار گرد هم می‌آورد. علاوه بر نسخه‌های 4K هر سه فیلم، به ویژگی‌های ویژه مختلفی نیز دسترسی خواهید داشت:

  • ساخت فک 2
  • آرواره 2: پرتره ای از بازیگر کیت گوردون
  • جان ویلیامز: موسیقی آرواره ها 2
  • صحنه های حذف شده Jaws 2
  • آرواره ها: انتقام، پایان متناوب

به عنوان یک امتیاز، این مجموعه شامل کدهای دیجیتال و کپی های بلوری هر سه فیلم است.

دو استیل بوک جدید در تاریخ 23 جولای با قیمت هر کدام 40 دلار وارد بازار خواهند شد: Jaws: The Revenge 4K UHD و Jaws 3 4K UHD. برای Jaws 3، اگر تلویزیونی دارید که از فناوری پشتیبانی می کند و یک جفت عینک سه بعدی دارید، می توانید فیلم را به صورت سه بعدی تماشا کنید. برای Jaws: The Revenge، همان پایان جایگزین موجود در مجموعه 3 فیلم را دریافت خواهید کرد. اگر نمی خواهید یک استیل بوک بخرید، Jaws 3 نیز به عنوان یک فیلم استاندارد 4K با قیمت 34 دلار موجود است.

بخوانید  انیمه هیت Hell's Paradise با نسخه محدود انحصاری آمازون به بلو-ری می آید

پیش‌سفارش Jaws 4K Blu-ray

اگرچه هر چهار نسخه با کیفیت 4K ارائه می‌شوند، اما هر نسخه نسخه‌های Blu-ray 1080p و کپی‌های دیجیتالی فیلم‌های مربوطه را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر قصد دارید نسخه های جدید را به صورت جداگانه خریداری کنید، احتمالاً می خواهید مجموعه خود را تکمیل کنید. می‌توانید Jaws 4K UHD Original Edition را با قیمت 21 دلار (35 دلار) و Jaws 2 را روی 4K UHD با قیمت 19 دلار دریافت کنید. اعضای اصلی در مکان‌های انتخابی می‌توانند هر دو فیلم را تا فردا دریافت کنند. این نسخه مملو از محتوای جایزه است، از جمله صحنه‌ها و کلیپ‌های حذف‌شده، استوری‌بردها، عکس‌های تولید، ویژگی‌ها و تریلر اصلی تئاتر.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر