مجموعه جدید Lego Minecraft diorama در راه است

به مناسبت پانزدهمین سالگرد ماین کرافت، لگو کیت دیوراما جدیدی را بر اساس جدول کاردستی Minecraft منتشر می‌کند که مطمئناً بازیکنان آن را می‌شناسند. این کیت مملو از ارجاعات بازی، از جمله صحنه های چشم انداز قابل تنظیم و مجموعه ای از میکروفیگورهای جدید بر اساس شخصیت های Minecraft، NPC ها و دشمنان است. این مجموعه اواخر امسال عرضه خواهد شد، اما پیش‌سفارش‌ها در حال حاضر به صورت آنلاین در دسترس هستند.

میز کاردستی Lego Minecraft یک کیت 1195 تکه ای است که به طور طبیعی شبیه میز کاردستی در بازی است، اما با دو طرف باز و قسمت بالایی قابل جابجایی که نمای داخلی منظره را نشان می دهد. دایورامای داخلی دارای 12 صحنه کوچک بر اساس بیوم های متعدد بازی است، از جمله مناطق فرا جهان مانند دشت، جنگل، و باغ گیلاس، و بخش های زیرزمینی مانند غار دریپ استون، تاریکی عمیق و غیره. این مدل به صورت مکعبی با ارتفاع 5.5 اینچ، عرض شش اینچ و عمق شش اینچ جمع می شود.

میز کاردستی لگو Minecraft
میز کاردستی لگو Minecraft

برای تطبیق با اندازه جمع و جور مجموعه، میز کاردستی Lego Minecraft با هشت “microfigure” عرضه می شود که حتی نسخه های کوچکتری از فیگورهای نمادین Lego هستند. هشت ریز فیگور در این مجموعه شامل طلسم های Minecraft استیو و الکس، هیولاهای درون بازی مانند Creeper، Skeleton و Witch و NPC های دوستانه مانند Villager، Cow و Pig هستند. همچنین مجموعه‌ای از آجرهای نمایشگر قابل تعویض با عبارات معروف بازی، مانند “Create a new world”، “You are player 1” و لوگوی Minecraft وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بر روی تابلوهای مشخص شده خارج از دایوراما قرار دهید. توضیحات رسمی همچنین وعده تخم‌مرغ‌های عید پاک و ارجاعات مخفی را در سرتاسر این بازی می‌دهد، بنابراین این یک ساخت سرگرم‌کننده برای طرفداران قدیمی بازی به نظر می‌رسد.

بخوانید  Steam Deck بازی های رایانه شخصی را در سال 2022 مانند قبل باز کرده است

مجموعه میز کاردستی Lego Minecraft در تاریخ 1 آگوست با قیمت 90 دلار عرضه می شود. اکنون می توانید آن را در آمازون و فروشگاه آنلاین لگو پیش خرید کنید.

معاملات بیشتر Lego Minecraft

در آمازون، می‌توانید مجموعه‌ای از مجموعه‌های دیگر Minecraft را با تخفیف بگیرید، از جمله مراحل بزرگ مانند The Deep Dark Battle با قیمت 52 دلار (65 دلار) و کیت‌های کوچکتر مانند The Armory با قیمت 16 دلار (به جای 20 دلار). لیست زیر را برای معاملات بیشتر Lego Minecraft در آمازون بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر