لپ‌تاپ‌های 400 هزار دلاری دزدیده شده Playdate در خارج از رستوران تصادفی پیدا شد

کمی بیش از دو سال از زمانی که Panic سیستم بازی قابل حمل خود، Playdate را معرفی کرد، می گذرد که بیشتر با Game Boy مشترک است تا Steam Deck. این کشف ممکن است توضیح دهد که چرا سارقان، بدون هیاهو زیاد، بیش از 400000 دلار دستی های Playdate را به بیرون از یک رستوران تصادفی رها کردند.

اکانت رسمی X Panic این حادثه را فاش کرد و عکس هایی از دستی های بازیابی شده را به اشتراک گذاشت. به گزارش Panic، این محموله قبل از اینکه سارقان آن را جمع آوری کنند و سپس آن را رها کنند، توسط FedEx به آدرس اشتباهی تحویل داده شد.

در یک پست بعدی، Panic گفت که جزئیات بیشتر احتمالاً در قسمت آینده پادکست Playdate به اشتراک گذاشته خواهد شد. Panic همچنین به شوخی پرسید: “آیا می توانیم اینها را در نسخه محدود بفروشیم؟ Playdate Hot.” همانطور که کمپین های تبلیغاتی پیش می روند، این ممکن است کارساز باشد.

در حالی که داستان Panic نشان می‌داد که برخی از جعبه‌های Playdates باز شده‌اند و سیستم‌ها هنوز “مفقود یا فروخته می‌شوند”، شرکت پیشنهاد کرد که “این بخش مهمی از نحوه بازگرداندن آنها است.”

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ توسط نتفلیکس

در حال حاضر، این شرکت گفت: “این بهترین نتیجه ممکن ما بود، نتیجه کار بسیار وقت و کارآگاهی”، قبل از افزودن “خوب، عالی، ما از آن لذت بردیم”.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر