قطع ارتباط بین توسعه دهندگان مشکلاتی را در توسعه Contraband ایجاد کرد

گزارش جدید نشان می دهد که توسعه Contraband به دلیل خروج برخی از توسعه دهندگان به سختی در حال پیشرفت است.

با توجه به اینکه به تاریخ نمایشگاه Xbox Games نزدیک می شویم، شایعات و گزارش های زیادی در مورد بازی های انحصاری مایکروسافت از جمله Gears 6، Perfect Dark و State of Decay 3 در شبکه های اجتماعی وجود دارد. این در حالی است که Contraband که در سال 2021 توسط Avalanche معرفی شده است، هیچ جزئیات و خبری جدیدی دریافت نکرده است.

Jez Corden از Windows Central در گزارشی جدید ادعا می‌کند که توسعه بازی Co-op Contraband از زمان همه‌گیری ویروس کرونا و استعفای گسترده توسعه‌دهندگان اصلی و اصلی روند صعودی دارد. آخرین گزارش می تواند توضیح دهد که چرا اعلام تاریخ انتشار بازی از سال 2022 به 2023 و در نهایت امسال به تعویق افتاد. تاکنون هیچ اطلاعیه یا اشاره ای رسمی مبنی بر نمایش Contraband در رویداد بعدی ایکس باکس منتشر نشده است و باید منتظر اخبار بیشتری باشیم.

کوردن در ادامه گزارش خود به پیشرفت خوب در توسعه Perfect Dark اشاره کرد و گفت که این پروژه به خوبی در حال شکل گیری است. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که Perfect Dark پس از مدت‌ها سکوت و خروج چند توسعه‌دهنده کلیدی از استودیوی ابتکاری، در نمایشگاه Xbox آینده به نمایش گذاشته خواهد شد. پارتی بازی های ایکس باکس در 20 ژوئن 1403 (9 ژوئن 2024) برگزار می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Greedfall 2: The Dying World در تابستان 2024 در Steam Early Access عرضه خواهد شد.