فروش PlayStation Days Of Play از این هفته آغاز می شود

فروش سالانه PlayStation Days of Play از فردا، 29 می آغاز می‌شود و تا 12 ژوئن تخفیف‌هایی برای بازی‌ها، کنسول‌ها و سایر لوازم جانبی ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود اکثر تخفیف‌ها در آمازون، Best Buy، Walmart، Target و GameStop به صورت زنده اجرا شوند و در صورت اتمام موجودی خرده‌فروش مورد علاقه‌تان، مکان‌های زیادی برای خرید در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر تخفیف‌ها، چالش‌های روزانه جدیدی را برای اعضای پلی‌استیشن پلاس در دسترس خواهید یافت و اگر انجمن این چالش را کامل کند، طرفداران جوایز بزرگی را دریافت خواهند کرد.

پلی استیشن خلاصه ای از بزرگ ترین معاملات را ارائه کرده است، اما تعجب نخواهیم کرد اگر با شروع رسمی Days of Play، معاملات بیشتری ظاهر شوند. همانطور که گفته شد، ما از قبل می دانیم که معاملاتی بر روی PS5 Slim، PS5 Slim Digital، PlayStation VR 2 و تعدادی بازی انحصاری، از جمله چند نسخه جدیدتر، وجود خواهد داشت.

در اینجا لیست فعلی بازی های پلی استیشن است که با تخفیف 20 دلاری در روزهای بازی به فروش می رسند:

بهترین معاملات بازی PlayStation Days of Play

  • Marvel’s Spider-Man 2
  • The Last of Us Part II Remastered
  • MLB The Show 24
  • MLB The Show 24: Negro Leagues Edition
  • ظهور رونین

علاوه بر کاهش قیمت‌های بالا، چند پیشنهاد عالی از طریق PlayStation Direct در دسترس است. برای مثال، اعضای PlayStation Plus که از طریق PlayStation Direct یک PS5 یا PSVR2 خریداری می کنند، یک اشتراک ۱۲ ماهه رایگان برای Netflix Premium دریافت خواهند کرد. همچنین 10 دلار تخفیف برای تمام کاورهای کنسول PS5 و 80 دلار تخفیف برای Marvel’s Spider-Man 2 Collector’s Edition دریافت خواهید کرد.

بخوانید  ویل فورته ناامیدی خود را از فیلم قفسه بندی شده Coyote vs. Acmé به اشتراک می گذارد

راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی در روزهای بازی وجود خواهد داشت، بنابراین حتماً از هم‌اکنون تا ۱۲ ژوئن به فروشگاه پلی‌استیشن سر بزنید تا از سرگرمی لذت ببرید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر