فروش گسترده سالگرد بازی Green Man Gaming اکنون فعال است

برخی از بهترین معاملات مربوط به سری Resident Evil هستند، با تعداد زیادی نسخه PC در فروش، از جمله نسخه اخیر بازی Resident Evil 4 برای 51 دلار (معمولاً 60 دلار) دوباره انجام دهید. THE Resident Evil 2 و 3 بازسازی همچنین به تنها 8.70 دلار کاهش می یابد (هر دو معمولاً 40 دلار)، در حالی که Resident Evil 7 Biohazard Gold Edition فقط 9.09 دلار است (معمولاً 40.19 دلار) و بسیاری از عناوین قدیمی Resident Evil تا 80 درصد تخفیف دارند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همچنین می‌توانید جدیدترین شوتر جهان باز یوبی سافت را بگیرید دور کرای 6 برای 12.60 دلار (معمولا 60 دلار)، تمدن سید مایر ششم فقط 5.10 دلار (معمولا 60 دلار) و خانواده Lego Star Wars: The Galaxy Edition of the Skywalker Saga برای 23.80 دلار (معمولا 70 دلار)، به نام چند. ما تعدادی از معاملات مورد علاقه خود را در زیر فهرست کرده ایم، و شما می توانید همه بازی های مربوط به سالگرد فروش GMG را در بازی Green Man مشاهده کنید. این فروش فقط تا 26 می ادامه دارد، پس حتما تا زمانی که هنوز موجود است از این تخفیف ها استفاده کنید.

فروش سالگرد بازی مرد سبز

بازی Green Man Gaming در این ماه سالگرد خود را با فروش آنلاین گسترده با تخفیف‌های هنگفت بر روی صدها بازی، به‌علاوه هدایای با زمان محدود و سایر پیشنهادات ویژه تا 26 می جشن می‌گیرد.

بخوانید  مشکل بارگذاری بی پایان در به روز رسانی بازی Redfall رفع شد

فروش سالگرد GMG همچنین فرصتی عالی برای انتخاب عناوین جدید با قیمت‌های پایین است خورشید نیمه شب مارول، که فقط 25.50 دلار است (در مقابل 60 دلار). این RPG ابرقهرمانی تاکتیکی به شما این امکان را می‌دهد تا گروه‌هایی از قهرمانان مارول مانند دکتر استرنج، مرد عنکبوتی و اسکارلت ویچ را در نزاع‌های استراتژیک علیه شخصیت‌های شرور نمادین فرماندهی کنید و دارای یک خط داستانی عالی پر از برش‌های عمیق است که طرفداران کتاب‌های مصور آن را دوست خواهند داشت. و MCU قدردان آن خواهند بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر