فروش خوب God of War Ragnarok ادامه دارد


استودیو سانتا مونیکا و سونی گزارشی از فروش بازی God of War Ragnarok تا به امروز منتشر کرده اند که نشان از ادامه موفقیت این بازی دارد.

در اواخر سال 2022 بود که بالاخره دنباله God of War بر روی کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شد.بازی God of War Ragnarok توانست طرفداران قدیمی کریتوس و دنیای جذاب این سری را راضی کند. حال در اخبار بازی، استودیو سانتا مونیکا، سازنده سری God of War، با انتشار آماری، جدیدترین آپدیت فروش God of War Ragnarok را منتشر کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی God of War Ragnarok تا به امروز بیش از 15 میلیون نسخه فروش داشته است. اگر از اخبار صنعت بازی های ویدیویی به روز باشید، احتمالاً به خاطر دارید که این بازی توانست در هفته اول خود 5.1 میلیون نسخه بفروشد و آن را به عنوان موفق ترین پلی استیشن انحصاری در هفته اول تا آن تاریخ تبدیل کرده است.

اگر امروز صبح یک گیمر و بازی جوایز 2023 را دنبال کرده باشید، احتمالاً این را می دانید استودیو سانتا مونیکا تریلری از DLC رایگان God of War: Ragnarok با نام Valhalla منتشر کرده است. این DLC قرار است در تاریخ 12 دسامبر در اختیار دارندگان بازی قرار گیرد.

حال با توجه به معرفی DLC جدید این بازی، به نظر می رسد God of War Ragnarok همچنان در مسیر موفقیت قرار دارد و احتمالا در آینده باید منتظر رکوردهای جدیدی از این نسخه باشیم. اگر تجربه Ragnarok را داشته اید، نظرات خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

بخوانید  Fear The Spotlight یک بازی ترسناک بقا در سبک PS1 بدون بقا است

تحریریه مجله بازی یک گیمر