طرفداران Destiny فکر می کنند که Dev با توییت های رمزآلود پروژه جدیدی را به نمایش می گذارد

طرفداران Destiny بر این باورند که یک توسعه دهنده Bungie از طریق یک سری توئیت های مرموز، چیزی مرتبط با این سری، شاید سومین ورودی اصلی را به اشتراک می گذارد.

لوک اسمیت، مدیر اجرایی Destiny در توییتر درباره آخرین الحاقیه Destiny 2، The Final Shape صحبت کرد.

در حال پخش: Destiny 2: The Final Form | تریلر راه اندازی سینمایی

او گفت: “امید ما همیشه در مورد بازی های Destiny، الحاقات، فصل ها، DLC ها، ماموریت های عجیب و غریب، ماموریت های مخفی، رویدادهای درون بازی، کالاها یکسان است.” “ما صمیمانه امیدواریم که از زمانی که با آن می گذرانید لذت ببرید. تنها کاری که انجام داده ایم یا انجام خواهیم داد این است که امیدوار باشیم.”

طرفداران خاطرنشان کردند که او کلمه “hope” را سه بار با حروف بزرگ نوشته است و معتقدند اسمیت به Destiny 3 اشاره می کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا The Final Shape آخرین الحاقیه Destiny 2 خواهد بود یا خیر، اما Bungie بیان کرده است که تا پایان Destiny 3 فاصله زیادی دارد. بازی

Bungie در حال حاضر روی راه اندازی مجدد سری Marathon کار می کند، این بار به عنوان یک بازی تیراندازی چند نفره. در می 2023 فاش شد و هنوز پنجره انتشار ندارد. در سال 2019، زمانی که Bungie راه خود را از ناشر قبلی Destiny، Activision جدا کرد، یکی از تحلیلگران پیش بینی کرد که Destiny 3 در سال 2020 منتشر خواهد شد. بدیهی است که این اتفاق نیفتاد، اما Destiny 3 ممکن است در سال های آینده همچنان امکان پذیر باشد.

الحاقیه The Final Shape بازی Destiny 2 اکنون برای رایانه های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس است. برای پیش نمایش GameSpot از The Final Shape، آنچه را که در مورد مقصد جدید، Pale Heart of the Traveler، و آنچه از زیر کلاس جدید Prismatic در عمل دیدیم، بررسی کنید. همچنین می توانید آخرین یادداشت های پچ را بررسی کنید تا تعداد زیادی از تغییرات جدید را مشاهده کنید.

بخوانید  ایکس باکس زمان رونمایی از پروژه های آینده خود را اعلام کرد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر