Monsieur Entertainment سعی کرد فضایی شبیه به سه گانه اصلی جنگ ستارگان ایجاد کند.
Star Wars Outlaws به تازگی و به همین مناسبت منتشر شده است ساموئل دی. آبگرم، طراح مفهومی ارشد و مارت یونکرزمدیر هنری بازی در مورد تلاش های تیم سازنده برای ارائه یک تجربه بصری بدیع برای طرفداران صحبت کرد که با حال و هوای سه گانه اصلی فیلم های جنگ ستارگان مطابقت دارد. به عبارت دیگر، در مصاحبه ای با Gamesradar، دواس و یونکرز در مورد آنچه باعث می شود که قانون شکنان جنگ ستارگان احساس «اصیل» داشته باشند و اینکه چگونه طراحی بصری آن از سبک هنری داستان های علمی تخیلی دهه 60 و 70 استفاده می کند، صحبت کردند.
طراح مفهومی اصلی بازی گفت: «جنگ ستارگان یکی از قابل اعتمادترین IP ها در زمینه سرگرمی است، بنابراین توسعه محصولات جدید که در دنیای آن گفته می شود نیاز به توجه ویژه دارد (طراح مفهومی) از الهام گرفته شده است.) برای اطمینان از اینکه اساس ایده های ما از یک مکان مشترک آمده است، احتمالاً می توانید طراحی مونوریل دهه 1970 را در بازی مشاهده کنید، و در کنار آن، عناصر پس زمینه از سراسر جهان جنگ ستارگان کاملاً وجود دارد. مشهود است.
در ادامه این گفتگو، Junkers اشاره کرد که Massey Entertainment از کارهای مک کواری در سه گانه اصلی فیلم الهام گرفته است تا تجربه Star Wars Outlaws را به گونه ای خلق کند که طرفداران احساس کنند که متعلق به همان دنیای جنگ ستارگان است. یونکرز اضافه کرد: «ما طرحهای رالف مککواری را در قالبهای بزرگ چاپ کردیم.» سپس همه آنها در اطراف دفتر آویزان شدند، بنابراین با نگاه کردن به آن طرحهای هنری، متوجه شدیم که مککواری ایدههای شگفتانگیزی دارد که لزوماً باعث ایجاد آنها نمیشود. وارد دنیای سینما شد، بنابراین ما سعی کردیم رویکردی مشابه در طراحی فیلم Star Wars Outlaws داشته باشیم.”
بازی Star Wars Outlaws برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس Xbox Series S موجود است. داستان این بازی به ماجراجویی های سرکشی به نام کی وس اختصاص دارد که درگیر اتفاقاتی است که بین خطوط داستانی امپراتوری ضربه می زند و بازگشت جدای رخ می دهد.