طبق اطلاعات فاش شده، Ghostface ممکن است به Mortal Kombat 1 بیاید

همانطور که Mortal Kombat 1 به پایان اولین Pack کمبت نزدیک می شود، اطلاعات بیشتری در مورد دومین Kombat Pack به طور بالقوه فاش شده است. به نظر می‌رسد که بازیکنان به زودی می‌توانند در آینده نزدیک به عنوان Ghostface، شرور تکراری سری Scream بازی کنند.

این نشت از طرف Interloko، یک استخراج کننده معروف داده Mortal Kombat منتشر شده است. در ویدیوی آنها می توانید Mileena را که یکی از شخصیت های اصلی بازی است به عنوان گوینده بشنوید. همانطور که ویدیو ادامه دارد، او نام های مختلفی از جمله Ghostface را می گوید.

همچنین لازم به ذکر است که Ghostface هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. هنوز یک شخصیت در کمبت پک فعلی باقی مانده است، تاکاهاشی تاکدا. اما این نشت با آنچه اد بون در گذشته در X/Twitter پست کرده بود مطابقت دارد. اواخر سال گذشته، آن‌ها عکسی منتشر کردند که نشان می‌دهد اسلش‌های مختلف فیلم، مانند Chucky، Leatherface و حتی Ghostface، با علامت‌های سوال بر روی شخصیت‌هایی که هنوز در بازی حضور ندارند، این تصویر ممکن است نشان‌دهنده انتظارات بازیکنان باشد در آینده.

برای کسانی که با Ghostface آشنا نیستند، آنها آنتاگونیست اصلی فرنچایز Scream هستند. همانطور که از نام آنها پیداست، آنها ماسک روح می پوشند و از یک چاقوی غول پیکر برای کشتن خشونت آمیز مردم استفاده می کنند. چیزی که در مورد Ghostface منحصر به فرد است این است که هرگز فقط یک نفر وجود نداشت. در هر فیلم، یک یا چند نفر جدید تصمیم می گیرند که مسئولیت را بر عهده بگیرند. می‌توان فرض کرد که بسیاری از ترکیب‌ها و مرگ‌های آن‌ها حول چاقویشان و شاید هویت‌های چندگانه‌شان متمرکز باشد.

بخوانید  نقد فیلم: گودزیلا و کنگ: امپراتوری جدید همه چیز فدای اکشن است

مورتال کمبت سابقه ای طولانی در افزودن شخصیت های مختلف از IP های دیگر به بازی خود دارد. جدیدترین بسته کمبت شامل شخصیت هایی مانند Peacemaker، Omni-Man و اخیراً Homelander از Boys بود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر