شوتر یوبی سافت به سبک COD XDefiant برای بسیاری در روز عرضه غیرقابل بازی است

XDefiant، تیراندازی با نام تجاری جدید یوبی‌سافت به سبک Call of Duty، که بخشی از آن توسط رئیس سابق Call of Duty، مارک روبین، طراحی شده است، امروز عرضه شد و از همان ابتدا مشکلات عمده‌ای داشت.

بازیکنان گزارش می دهند که نمی توانند به مسابقات رایگان ملحق شوند. Ubisoft پاسخ داد: “لطفا صبور باشید تا سرورها و همسریابی را بررسی کنیم!” روبین به نوبه خود یک GIF احمقانه را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد با این عنوان: “سرورهای همسریابی رونق می گیرند!” وی گفت که تیم در حال تلاش برای حل این مشکلات است.

Rubin از راه دور از لس آنجلس کار می کند اما به سانفرانسیسکو پرواز کرد تا به تیم XDefiant برای عرضه بازی امروز، 21 می، ملحق شود.

XDefiant سالها طول کشید تا توسعه یابد و با راه طولانی و دشواری برای انتشار روبرو شد. ظاهراً این بازی تقریباً آماده عرضه در سال 2023 بود، قبل از اینکه برای مدت نامحدودی به تعویق بیفتد و سپس تاریخ انتشار در ماه می تعیین شد.

XDefiant اکنون در دسترس است و در میانه یک رویداد “پیش فصل” قبل از شروع فصل 1 در اواخر امسال است. پیش فصل شامل پنج گروه از بازی های مختلف یوبی سافت است. چهار مورد اول Cleaners، Libertad، Echelon و Phantoms هستند که بلافاصله در دسترس همه قرار خواهند گرفت. جناح پنجم، Dedsec، برای باز کردن یا خرید در دسترس خواهد بود. پیش فصل همچنین شامل 14 نقشه، پنج حالت بازی و 24 سلاح است. در حالی که اکثر حالت های بازی 6 در 6 خواهند بود، پیش فصل شامل یک لیست پخش آموزشی با رتبه 4 به 4 نیز می شود که شامل قوانین مشابه حالت واقعی رتبه بندی شده در فصل 1 است.

بخوانید  تریلر راه اندازی World of Warcraft: Dragonflight را تماشا کنید

به عنوان یک بازی رایگان، XDefiant از طریق تراکنش های کوچک درآمد کسب می کند. یوبی‌سافت اخیراً توضیح داده است که در حالی که بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا انواع لوازم آرایشی را خریداری کنند، مکانیک پرداخت به برد وجود ندارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر