شرکت حمل و نقل واقعی اشنایدر نشنال برای تبلیغات در American Truck Simulator هزینه می پردازد تا سعی کند مردم را متقاعد کند که برای آنها کار کنند.
SCS گفت Schneider National برای این کمپین به توسعهدهنده نزدیک شد و این استودیو برای کمک به توسعه American Truck Simulator و کمک به صنعت حمل و نقل “هیجان زده از همکاری” است.
آلبوم عکس
همه از دیدن تبلیغات درون بازی در American Truck Simulator خوشحال نخواهند شد و برخی ممکن است تعجب کنند که آیا SCS ممکن است در آینده شروع به نمایش تبلیغات برای شرکت ها و محصولات دیگر کند. این باید دید، اما SCS گفت که هدف آن همیشه ایجاد یک “بازی لذت بخش و همه جانبه” است.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
“ما بر این باوریم که نمایش محتوای مرتبط با صنعت در بازی میتواند هم مرتبط و هم مفید باشد. بهعلاوه، با عبور تعداد زیادی از بازیکنان از کنار بیلبوردهای درونبازی ما، چه کسی میداند؟ ممکن است شخصی با یک علامت استخدام مواجه شود که به آنها یا دوستانشان الهام میدهد تا SCS گفت: درخواست برای Schneider National یا شاید در نظر گرفتن شغلی در صنعت حمل و نقل را در نظر بگیرید.
SCS Software، توسعه دهندگان American Truck Simulator، در a پست وبلاگ (از طریق GamesRadar) که اکنون بیلبوردهای درون بازی اشنایدر ملی را تبلیغ می کنند و بازیکنان را به وب سایت مشاغل این شرکت هدایت می کنند. ممکن است اضافه شدن دائمی به بازی نباشد، زیرا SCS اعلام کرده است که فقط در “مرحله آزمایشی” است. به گفته این استودیو، این استودیو فکر میکند که این مفهوم برای بازیهای خودش و به طور کلی برای صنعت خودروسازی «نویدبخش» است.

این اولین باری نیست که از یک بیلبورد درون بازی برای تبلیغات استفاده می شود. مبارزات انتخاباتی باراک اوباما برای تبلیغ اولین کمپین ریاست جمهوری او در سال 2008، بیلبوردهای تبلیغاتی در بازی Burnout و 17 عنوان دیگر قرار دادند. Battlefield 2142 همچنین دارای تبلیغات درون بازی بود و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
بیلبوردهای موجود در American Truck Simulator قبلا برای تبلیغ بهروزرسانیهای محتوای جدید برای بازی استفاده میشد.