شخصیت اول برای فصل هشتم ناروتو در اختیار بوروتو قرار گرفت: Shinobi Striker

امروز آپدیت رایگان جدیدی برای Naruto به Boruto: Shinobi Striker منتشر شد و شاهد اضافه شدن شخصیت اول فصل 8 هستیم.

در سال 2018 بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker در دسترس کاربران قرار گرفت تا تجربه مبارزه ای هیجان انگیز از انیمه Naruto و Boruto را در اختیار علاقه مندان به این دسته از بازی ها قرار دهد. اگرچه بازی در روز انتشار با مشکلاتی روبرو شد، اما Bandai Namco و Studio Soleil همچنان از آن حمایت کردند و اکنون شاهد حضور اولین شخصیت از فصل هشتم ناروتو به Boruto: Shinobi Striker هستیم.

در طی تریلر این بازی، شخصیت ناروتو Kawaki با آپدیت رایگان به Boruto: Shinobi Striker اضافه شد. جدای از اضافه شدن شخصیت های فوق، بازیکنان می توانند آیتم های Ninjutsu و آیتم های شخصیت اصلی Kawaki را برای آواتار خود بدست آورند. از دیگر محتویات بسته الحاقی رایگان Naruto to Boruto: Shinobi Striker می توان به نینجوتسو تهاجمی اشاره کرد. دایکوکوتن: شوکاتسو، تکنیک مخفی کارما پیشرفت، و برخی لباس‌ها و مدل‌های مو برای آواتار بازیکن اشاره شده است.

البته این همه محتوایی نیست که برای کاربران در نظر گرفته شده است. بسته الحاقی Top Secret Training Set برای شخصیت های Season 7 Pass بازی نیز در دسترس قرار گرفته است. اگر بازیکنان یکی از Masters در Season 7 Pass را داشته باشند، Ninjutsu و آیتم های ویژه دریافت خواهند کرد. در زیر می توانید تریلر منتشر شده از معرفی شخصیت کاواکی و سایر محتوای برنامه ریزی شده برای Naruto to Boruto: Shinobi Striker را در یک گیمر تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بخوانید  EA Sports College Football 25 در حال جذب 10000 ورزشکار است، اما نه این بازیکن معروف

دانلود از آپارات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر