اکثر شرکتهای این گروه معتقد بودند که پخش بازیهای ویدیویی هنوز یک صنعت نوپا است و موفقیت آن به چندین موضوع مانند تأخیر جریان محتوا یا پهنای باند و زیرساخت بستگی دارد. در این گزارش، برخی از این شرکت های شخص ثالث قول داده اند که این مشکلات را به طور کامل حل کنند و معتقدند که بازی های ابری به یک بازار قابل توجه در صنعت بازی تبدیل خواهد شد. سایر طرف ها نیز بازی های مبتنی بر ابر را از نظر فنی قابل اجرا توصیف می کنند و آن را یک راه حل می دانند. بازار موجود که شایسته توجه است.
تنها یکی از این شرکت ها معتقد بود که بازی های Call of Duty یکی از عوامل تعیین کننده برای خرید کنسول های بازی برای کاربران محسوب می شود و گیمرهای Call of Duty نسبت به کیفیت پایین بازی های این سری روی کنسول های دیگر حساس هستند. آنها همچنین بر این باورند که تصمیمات مایکروسافت برای انحصار محتوای خاصی که توسط استودیو Bethesda بر روی پلتفرمهای ایکسباکس تولید میشود، دلیلی بر امکان پیشبرد همین رویکرد در مورد بازیهای Call of Duty و سایر آثار اکتیویژن بلیزارد است. این اظهارات شباهت زیادی به موضع پلی استیشن در جلسات قبلی دارد.
در نهایت، هر دو شرکت بر بازار گستردهتر مایکروسافت، که شامل سیستم عامل رایانه شخصی ویندوز، Azure، کنسولهای Xbox و سرویس Game Pass میشود، تمرکز کردند. آنها معتقد بودند که افزودن اکوسیستم اکتیویژن بلیزارد به این مجموعه باعث ایجاد نگرانی در مورد بازار رقابتی صنعت بازی می شود.