سریال پسران به پایان رسید

با اعلام سازنده سریال برای فصل پنجم سریال پسران قرار است آخرین فصل این سریال ابرقهرمانی در آمازون باشد.

زمان زیادی تا شروع فصل چهارم The Boys باقی نمانده و این سریال برای فصل پنجم تمدید شده است. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونسریال Boys به پایان سفر خود رسیده است. اریک کریپکه، خالق The Boys، با انتشار توییتی در صفحه خود تایید کرد

او در توییتی این خبر را تایید کرد که همیشه بخشی از برنامه او بوده است. با این حال او چندی پیش در مصاحبه ای با Empire گفت که Boys احتمالاً با فصل 5 پایان نخواهد یافت. با این حال، اطلاعات بیشتری در مورد فصل پنجم و آخر سریال پسران از جمله زمان پخش یا شروع تولید آن منتشر نشده است. او همچنین صفحه اول فیلمنامه قسمت پایانی فصل چهارم سریال پسران را منتشر کرد و قول داد که این قسمت بسیار حماسی، خشن و خونین خواهد بود:

سناریوی قسمت پایانی فصل چهارم سریال پسران

کارل اوربان، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرافتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دامت، کولبی مینیفی، والری کری، جفری مورگان، سیمون دِگِن. و سوزان هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال پسران حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. همانطور که در سه فصل گذشته اتفاق افتاد اریک کریپکه، ایوان گلدبرگ و ست روگنآنها همچنین مسئولیت تولید فصل چهارم سریال The Boys را بر عهده دارند.

پخش فصل چهارم سریال Boys با پخش همزمان سه قسمت اول در 13 ژوئن 2024 (24 ژوئن 1403) آغاز خواهد شد. قسمت های باقی مانده به صورت هفتگی و قسمت پایانی فصل چهارم سریال Boys در تاریخ 18 جولای (28 تیر) از آمازون پرایم پخش خواهد شد. همچنین Gen V برای فصل دوم تمدید شده است و دنباله Sons نیز در دست ساخت است که در مکزیکو سیتی مکزیک جریان دارد.

بخوانید  BlizzCon 2024 لغو شد، اما بلیزارد برنامه‌های بزرگی برای Warcraft در اختیار دارد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر