سریال خانواده اژدها چند فصل ادامه خواهد داشت؟


جورج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس در مصاحبه جدید خود درباره تعداد فصل های برنامه ریزی شده » گفت: سریال House of the Dragon.

در اوایل این هفته، HBO اولین تریلر فصل دوم House of the Dragon را منتشر کرد، اما بسیاری از طرفداران این سوال را دارند که پیش درآمد Game of Thrones چند فصل خواهد داشت. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونخالق وستروس به این سوال پاسخ داد. جورج آر آر مارتین، خالق و نویسنده A Song of Ice and Fire، در وبلاگ شخصی خود گفت که او و رایان کندال، مجری سریال، که اخیراً یک ملاقات و گفتگوی جذاب داشتند، قصد داشتند 3 تا 4 فصل را پخش کنند. . از سری خانواده اژدها.

اگرچه برنامه آنها ساخت فصل سوم و چهارم سریال House of the Dragon است تا داستان جنگ داخلی تارگرین را به درستی روایت کند، اما HBO هنوز به طور رسمی ساخت فصل سوم و چهارم را تایید نکرده است. پیش از این گزارشی از برنامه سازندگان برای ساخت 4 فصل سریال منتشر شده بود و این اولین بار است که یک شخص رسمی در این باره صحبت می کند. مارتین گفت که تیم آنها به تازگی چند کار خوب را انجام داده است، اما گفت که دو روز زمان کافی برای گذراندن با تیم نیست و او مطمئن نیست که 20 روز کافی باشد.

مت اسمیت در نقش دیمون تارگرین در فصل دوم House of the Dragon

مارتین همچنین گفت که دو قسمت اول فصل دوم House of the Dragon می تواند بیننده را به گریه بیاندازد. در اولین تریلر فصل دوم این سریال شاهد لحظات احساسی بودیم که با توجه به پایان فصل اول منطقی به نظر می رسد. فصل دوم سریال خانواده اژدها قرار است تابستان 2024 از شبکه HBO و Stream Max منتشر شود.فصل دوم سریال House of the Dragon در 8 قسمت ساخته شد.

بخوانید  جیم رایان: اشکالی ندارد که بازی های پلی استیشن را 2 یا 3 سال بعد روی رایانه شخصی منتشر کنید

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانس، استیو توسن، سونویا میزونو، ایو بست، فابیان فرانکل، ایوان میچل، تام گلن کارنی، سیمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رنکین، تام تیلور، کلینتون لیبرتی، جیمی کنا، کایران بیو، تام بنت، وینسنت ریگان و ابوبکر سلیم از جمله بازیگران حاضر در فصل دوم سریال خانواده اژدها هستند و به ایفای نقش پرداختند. مثل فصل اول رایان کندالتهیه کنندگی سریال House of the Dragon را با همکاری جورج آر آر مارتینسازنده دنیای وستروس روی این سریال کار می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر