طرفداران سری Metal Gear Solid با خبرهای هیجان انگیزی در مورد بازسازی قسمت سوم این مجموعه روبرو هستند. به نظر می رسد سبک های مختلف کنترل در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تجربیات متمایزی را برای بازیکنان ایجاد می کند.
با توجه به وب سایت Gamingbolt، یوگی کورکادوتهیه کننده Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در مصاحبه ای با مجله ژاپنی Famitsu جزئیات جدیدی از این بازی را فاش کرد. اعلام شد که تیم سازنده تصمیم گرفته است که به کاربران اجازه تغییر روش کنترل را در طول بازی ندهد. دلیل این تصمیم تفاوت بسیار زیاد در سطح دشواری بین روش های کنترل مدرن و کلاسیک است.
کورکادو توضیح داد: «حالت جدید سطح سختی را کمتر از آنچه انتظار داشتیم، با قابلیت شلیک همزمان با حرکت اسنیک، فراهم میکند که میدان دید وسیعتر و خطیتری را فراهم میکند حالت قدیمی بسیار دشوار خواهد بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم این دو سبک بازی را از هم جدا کنیم.
اگرچه هنوز مشخص نیست که کدام حالت چالش برانگیزتر خواهد بود، اما طرفداران می توانند مطمئن باشند که تجربه حالت قدیمی مانند نسخه اصلی مشکل خواهد داشت.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد. این بازی تا پایان سال 2024 برای پلی استیشن 5، رایانه های شخصی و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد.
نظر شما در مورد تفاوت سطح دشواری در حالت های مختلف کنترل چیست؟ آیا ترجیح می دهید با کنترل های کلاسیک بازی کنید یا رویکرد مدرن را انتخاب خواهید کرد؟