سایمون کینبرگ در حال مذاکره برای تولید فیلم های جدید Star Trek است

سایمون کینبرگ، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان فیلم های X-Men اخیر کمپانی فاکس قرن بیستم، در حال مذاکره برای پیوستن به مجموعه پیشتازان فضا و تولید فیلم بعدی بزرگ است. با این حال، انتظار نمی رود کینبرگ فیلمی را که قبلاً اعلام شده بود و در حال توسعه با کارگردان آندور، توبی هاینز است، نویسندگی یا کارگردانی کند.

از طریق هالیوود ریپورتر، قرارداد کینبرگ با پارامونت نهایی نشده است. طبق گزارش‌ها، قرارداد اولیه از کینبرگ برای تهیه‌کنندگی فیلم پیشتازان فضا از هاینز با فیلمنامه‌ای از ست گراهام اسمیت خواسته شده است. و اگر کینبرگ این پروژه را انجام دهد، می‌تواند نقش خلاقانه اصلی را در سمت فیلم فرانچایز بازی کند در حالی که الکس کورتزمن و آکیوا گلدزمن کنترل مجموعه‌های مختلف Star Trek را در Paramount+ حفظ خواهند کرد.

کینبرگ اولین کارگردانی خود را با Dark Phoenix انجام داد، آخرین فیلم مردان ایکس که توسط کمپانی فاکس قرن بیستم ساخته شد، قبل از اینکه استودیو به دیزنی فروخته شود. تیتراژ قبلی او عبارتند از: شورشیان جنگ ستارگان برای لوکاس فیلم، و همچنین قتل در قطار سریع السیر شرق و مریخی.

فیلم آینده Haynes و Grahame-Smith دهه‌ها قبل از رویدادهای Star Trek در سال 2009 می‌گذرد که کریس پاین و بازیگران بسیار جوان‌تری را به عنوان خدمه اینترپرایز نشان می‌داد. این همچنین ممکن است از این سوال که آیا فیلم جدید یک راه‌اندازی مجدد است، جلوگیری می‌کند، زیرا قبل از اینکه خط زمانی کلوین از خط زمانی اصلی Star Trek منحرف شود اتفاق می‌افتد.

Star Trek Beyond جدیدترین فیلم این فرنچایز در سال 2016 بود، اما پارامونت از اتحاد مجدد Pine و بقیه همکارانش برای آخرین ماجراجویی ناامید نشده است. در حال حاضر، این دنباله در جهنم توسعه باقی مانده است.

بخوانید  زمان برگزاری رویداد State of Play مشخص شده است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر