سازندگان Kingdom Come Deliverance 2 از Xbox Series S شکایت دارند

توسعه دهندگان Kingdom Come Delivery 2 به قدرت کم Xbox Series S معترض هستند و می گویند این کنسول جاه طلبی های آنها را مختل کرده است.

بازی Kingdom Come Deliverance 2 چندی پیش معرفی شد و استودیو Warhorse در حال آماده سازی برای انتشار پروژه ای بزرگتر و بهتر در قالب دنباله ای است. با این حال، به نظر می رسد که جاه طلبی های این تیم با قابلیت های فعلی کنسول های مدرن تا حدودی خنثی شده است.

به گفته تیم سازنده این بازی به دلیل محدودیت حافظه Xbox Series S نتوانسته اند بیش از 25 درصد حجم بازی را نسبت به نسخه اول افزایش دهند. مایکروسافت در سال 2020 وعده داده بود که Xbox Series S یک کنسول نسل نهم مناسب خواهد بود.

به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد Kingdom Come Delivery 2 منتشر شده است. استودیو Warhorse اعلام کرد که Kingdom Come Delivery 2 تقریباً 25 درصد بزرگتر از نسخه اول خواهد بود. تیم سازنده بیان می کند که این تصمیم به دلیل محدودیت رم Xbox Series S گرفته شده است.

از آنجایی که این کنسول تنها با 10 گیگابایت رم عرضه می شود که حدود 25 درصد بیشتر از پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان است، استودیو Warhorse نیز تصمیم گرفت توسعه Kingdom Come Delivery 2 را با این مشخصات تطبیق دهد.

Knight in Kingdom Come: Redemption

سازنده همچنین نرخ فریم و رزولوشن بازی را تایید کرده است. Kingdom Come Deliverance 2 با سرعت 30 فریم بر ثانیه در همه کنسول ها اجرا می شود و به بازی های اخیر مانند Hellblade 2 می پیوندد. گفته می شود نسخه Xbox Series S وضوح 1440p را هدف قرار داده است.

بخوانید  Palworld - چگونه پایه و پالباکس خود را جابجا کنید

بسیاری از توسعه دهندگان در گذشته سخت افزار Xbox Series S را مقصر دانسته اند. به عنوان مثال، Remedy Entertainment اعلام کرد که ساخت بازی برای این سیستم می تواند کار دشواری باشد. علاوه بر این، استودیو لاریان در هنگام کار با کنسول با مشکلات زیادی روبرو شد و در نهایت پشتیبانی از صفحه نمایش تقسیم شده از Xbox Series S را کاهش داد.

با این حال، هنوز دلایل زیادی برای هیجان‌انگیز بودن برای Kingdom Come Deliverance 2 وجود دارد. دنباله آن به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی اکشن با آزادی و پاسخ‌گویی بسیار توصیف می‌شود و تجربه‌ای را ایجاد می‌کند که از اولین قدم به جلو خواهد بود. قسط.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر