سازنده Marvel Rivals در مورد بزرگترین چالش در طراحی بازی صحبت می کند

توسعه دهندگان Marvel Rivals می گویند بزرگترین چالش آنها طراحی مبارزه بدون سلاح است.

Marvel Rivals از همان ابتدا مانند یک تیرانداز ابرقهرمانی امیدوارکننده به نظر می رسید، و در حالی که بیشتر این موفقیت به ویژگی های ذاتی آن به عنوان یک رقیب جدی در این ژانر مربوط می شود، غیرقابل انکار است که قدرت مجوز آن نیز کمک زیادی کرده است. به عنوان مثال، فهرست قهرمانان قابل بازی دارای شخصیت هایی با طیف وسیعی از حرکات و توانایی ها هستند و در حالی که این ویژگی یک امتیاز مثبت برای بازی است، چالش هایی را نیز برای تیم سازنده Marvel Rivals در استودیو NetEase Games ایجاد کرده است.

در مصاحبه اخیر با GamingBolt، وقتی از توسعه دهندگان در مورد چالش های ایجاد یک تجربه متعادل از رقبای مارول و در عین حال اطمینان از کامل بودن هر شخصیت از نظر مکانیکی پرسیده شد، آنها گفتند که طراحی قهرمانان غوغا متمرکز مانند هالک، اسپایدرمن، جادو، پلنگ سیاه و Thor یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی بود که تیم سازنده با آن روبرو بود زیرا اجرای نادرست حرکات ویژه آنها در یک تجربه تیمی چند نفره می‌تواند منجر به سردرگمی و کاهش لذت بازی شود.

بازی Marvel Rivals

استودیو NetEase به رسانه‌ها گفت: «یکی از بزرگترین چالش‌های ما طراحی گروهی از ابرقهرمانان بر اساس نبردهای غیرمسلح مانند هالک، ونوم، جادو، پلنگ سیاه، مرد عنکبوتی، ثور و دیگران بود توانایی های منحصر به فرد خود را، تمرکز مشترک آنها بر روی مبارزه است.”

به گفته سازنده، تنوع حرکات و توانایی های بالقوه ارائه شده توسط فهرست شخصیت های مارول به این استودیو کمک کرده است. با این حال، طیف گسترده ای از توانایی های شخصیت های مارول فرصت های زیادی را برای کاوش و بهره برداری در اختیار ما قرار داد، به عنوان مثال، برای هالک، ما یک توانایی فوق العاده پرش را طراحی کردیم که به او اجازه می دهد یک حریف را به آسمان پرتاب کند. او را به یک حریف خطرناک برای قهرمانانی که در هوا می جنگند تبدیل می کند.

بخوانید  Ed Boon Explains Mortal Kombat 1 Character Changes, Kameo System, And More

Black Panther و دیگر قهرمانان در Marvel Rivals

توسعه دهندگان همچنین افزودند: “ویژگی های همزیستی ونوم برای اجرای تکنیک های مبارزه با برد متوسط ​​توسعه داده شده است که مکمل سبک اصلی او در مبارزه از برد نزدیک است. به همین ترتیب، چابکی مرد عنکبوتی به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرد و به او اجازه می دهد هم در فاصله نزدیک و هم از نزدیک بجنگد. محدوده، به بازیکنان اجازه می دهد تا سبک مبارزه خود را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنند.

Marvel Rivals اکنون برای سری Xbox در دسترس است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر