سازنده تاج خورشیدی نامحدود Test Drive اعلامیه ویژه ای را آماده کرده است

Nacon به زودی یک اطلاعیه ویژه برای Test Drive Unlimited Solar Crown پخش خواهد کرد.

انتظارات طرفداران از Test Drive Unlimited Solar Crown بسیار بیشتر از حد انتظار بوده است و اکنون پس از چندین تاخیر تاریخ انتشار خاصی برای این بازی وجود ندارد. با این حال، به نظر می رسد استودیو Nacon و KT Racing، به ترتیب مسئول انتشار و توسعه Test Drive Unlimited Solar Crown، به اطلاعیه ای ویژه در آینده نزدیک اشاره کرده اند.

Nacon شمارش معکوس را در وب سایت رسمی خود آغاز کرده است که منجر به اعلامیه خاصی می شود. طبق جزئیات این صفحه، اطلاعیه ویژه Test Drive Unlimited Solar Crown در تاریخ 10 ژوئن 1403 (30 می 2024) پخش خواهد شد. علاوه بر این، شرکت ناشر اعلام کرد که به بازیکنان اجازه می دهد تا مجموعه ای از پنج ماموریت را آغاز کنند. البته ماهیت این ماموریت ها و شرایط دسترسی به آنها هنوز مشخص نیست.

در اوایل سال جاری، ناشر اعلام کرده بود که Test Drive Unlimited Solar Crown تا آوریل 2024 منتشر خواهد شد. اگرچه تاریخ انتشار مذکور در نهایت به تعویق افتاد، طرفداران امیدوارند در آینده نزدیک اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ انتشار دریافت کنند. بازی مسابقه ای جهان باز Test Drive Unlimited Solar Crown برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس Xbox Series S برنامه ریزی شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فروش در Splash Damage Studio رسیده است