اندرسون پس از کار روی دو بازی Payday، از استودیو سازنده آن جدا شد و استودیو 10 Chambers را تاسیس کرد که این استودیو روش متفاوتی برای بازی سرقتمحور جدید خود در نظر گرفته است، اما باید منتظر ماند و دید چگونه عمل میکند. اما درهرحال بعید است این بازی به اندازه بازی قبلی آنها، GTFO سخت باشد. اندرسون دراینباره میگوید: «شما میتوانید حداقل یک ساعت مخفی شوید و بعد یکباره بمیرید، مگر نه؟ اما [بازی بعدی] تااینحد هاردکور نیست و از نظر تکنیکی میتوان گفت آسانتر است».
سازنده سابق Payday استودیو 10 Chambers را تاسیس کرده است که این استودیو قرار است یک بازی کوآپ، اولشخص و سرقت بسازد.
آقای اولف اندرسون که سابقه کار بر بازیهای Payday و Payday 2 را دارد، قرار است همراهبا 10 Chambers، استودیو خود یک بازی کوآپ در سبک سرقت بسازد. او در مصاحبهای اعلام کرده است که بازی دردست ساخت او اثری اکشن، تیممحور و با فضای سایبرپانک است.
این بازی جدید هنوز اسم یا تاریخ عرضهای ندارد: «ما هنوز تاریخی برای آن در نظر نگرفتهایم. ما نمیخواهیم ضربالاجلی از دست داده یا قولی بیش از توانمان بدهیم. درحالحاضر ما در مرحله پیشتولید هستیم، اما اوضاع تقریبا سریع در حال رشد است.»
بازیهای Payday با تمرکز زیادی روی اکشن شناخته میشدند که با تیراندازی راه خروج خود از بانک را بازی کند و تا حد ممکن درون یک کیف ورزشی پول جاساز کنید. اما بازی در حال ساخت اندرسون اینگونه نیست: «این اثر یک بازی تیراندازی بهصورت مداوم نخواهد بود. بازی Payday یک مشکل بزرگ داشت؛ جایی که اکشن افزایش پیدا میکرد و همینگونه باقی میماند.»
اندرسون گفت: «من به فضای سرقت بازگشتهام. پس یک بازی دزدی کوآپمحور و شوتر اولشخص است و تقریبا تمی تکنولوژیمحور و مهیج دارد. من کتابهای علمیتخیلی زیادی میخوانم؛ پس همه چیزی که یک سایبرپانک از آن اقتباس میگیرد و بسیاری چیزهای دیگر را در نظر بگیرید.»