زمان انتشار Kena: Bridge of Spirits برای Xbox تعیین شده است

سرانجام، بازی اکشن ماجراجویی Kena: Bridge of Spirits به کنسول های ایکس باکس راه پیدا می کند.

چندی پیش بازی Kena: Bridge of Spirits توسط ESRB رتبه بندی شد و حالا استودیو سازنده اعلام کرده است که این بازی در تاریخ 15 آگوست 2024 (25 آگوست 1403) برای Xbox One و Xbox Series For Kenna برای Xbox در زیر منتشر خواهد شد. :

دانلود از آپارات

داستان قنا: پل ارواح بر قنا تمرکز دارد. راهنمای معنوی که به ارواح سرگردان کمک می کند راه خود را به زندگی پس از مرگ بیابند. او به روستایی متروکه می رود و با روحی مواجه می شود که باعث فساد در سراسر سرزمین شده است. بنابراین، کنا با کمک موش ها، ماموریتی را برای نجات سیاره و همچنین کمک به زندگی آغاز می کند. او امتیاز 8 از 10 را به یک گیمر کنا: پل ارواح داد، میچم خلیل زاده در بخشی از نقد و بررسی بازی می گوید:

قنا: Bridge of Souls هم از نظر گیم پلی و هم از نظر دنیای انیمه می تواند هر بازیکنی که علاقه مند به بازی های ماجراجویی باشد را جذب خود کند. اگرچه بازی به خوبی از پس کاراکترهای فرعی بر می آید، اما از نظر شخصیت پردازی نتوانسته ظاهر خوبی به کینا بدهد. با این حال، الگوی حمله متفاوت باس ها ما را به چالشی سرگرم کننده در سطح دشواری از نرمال به بالا تبدیل کرد. Ember Lab با قرار دادن موش ها توانسته حس سرزندگی را در محیط بازی القا کند. در عین حال هنوز هم صدای آبشار، پرواز قاصدک و حرکت رودخانه را می بینیم.

بخوانید  ساخت ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic ادامه دارد

کنا: پل ارواح هزینه های اولیه توسعه خود را ظرف حدود یک ماه جبران کرد. اگرچه هنوز آمار فروش آن تایید نشده است. به روز رسانی منتشر شده در سال 2022، محتوای جدیدی را به همراه حالت New Game Plus به بازی اضافه کرد. برای جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر