رونمایی از بازی جدید Astro Bot به زودی منتشر می شود

استودیو Team Asobi با انتشار تیزر جدیدی به شایعات در مورد معرفی قریب الوقوع بازی جدید Strobot دامن زد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که ظاهرا استودیو Team Asobi به یک بازی جدید Astro Bot اشاره کرده است. این توسعه دهنده اخیراً یک توییت جدید منتشر کرده و نسخه بعدی Strobot را به اشتراک گذاشته است. زمان انتشار این توییت به گونه ای بود که توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرد. زیرا Bilbil-Kahn، افشاگر معروف اخیراً ادعا کرده است که نسخه جدیدی از این سری برای پلی استیشن 5 در هفته های آینده معرفی خواهد شد.

در گذشته شایعات زیادی در مورد عرضه نسخه بعدی بازی Astro Bot در سال جاری منتشر شده بود. این امکان وجود دارد که بازیکنان بتوانند در زمان نامعلومی از سال 2024 این بازی را تجربه کنند. خیلی زود جف گروه او ادعا کرد که یک رویداد پلی استیشن در این ماه برگزار خواهد شد. یک افشاگر معروف به نام The Snitch نیز تایید کرده است که بازسازی Silent Hill 2 و نسخه جدید Strobot در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که آخرین توییت Team Asobi به نسخه جدیدی از Astro Bot اشاره دارد یا خیر. بسیاری از طرفداران منتظرند تا نسخه بعدی Strobot را امتحان کنند، اما هنوز چیزی مشخص نیست و باید منتظر انتشار اطلاعات موثق باشیم. اعلامیه های قبلی استخدام برای استودیوی تیم اسوبی نشان می دهد که بازی جدید Strobot یک پلتفرم اکشن سه بعدی است. علاوه بر این، Billbil-Kun همچنین ادعا کرد که بخشی از بازی در بیابان اتفاق می افتد.

بخوانید  همکاری موجانگ و BBC برای عرضه محتویات Frozen Planet 2 در Minecraft

دانلود ویدیو از ابرات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر