برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.
با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی
لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
No HUD یکی از بسیاری از GameSpot Original های جدید است که می توانید در حال حاضر تماشا کنید، و در قسمت اول، ژان لوک به Resident Evil 4 نگاه کرد و اینکه چگونه نباید بعد از تیتراژ پایانی بازی را متوقف کنید. این هفته می توانید یک را بگیرید قسمت جدید The Kurt Lockerکه در آن کرت ایندوینا فاش میکند که چگونه در یک سوراخ خرگوش قیمت بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل سقوط کرد، از یک بازی کلاسیک دریم کست شکایت کرد و در نهایت در ژاپن برای انجام یک معامله قاتل به پایان رسید.
پس آیا ارزش بازی Resident Evil در VR را دارد؟ این سوالی است که Jean-Luc Seipke از GameSpot قصد دارد در قسمت این هفته No HUD به آن پاسخ دهد. با نگاهی به اینکه این بازیها چگونه واقعیت مجازی را مدیریت میکنند، چه چیزی آنها را عالی میکند و جنبههای منفی آنها، No HUD به این موضوع نگاه میکند که چگونه این بازیهای اصلی Resident Evil میتوانند تجربه احشایی بیشتری ارائه دهند و چگونه VR میتواند تجربه را بهبود بخشد.
زمان بسیار خوبی برای طرفداران رزیدنت اویل است، مانند کالسکه ای که اخیراً در خیابان های شهر راکون درگذشته است، این سری در دو سال گذشته شاهد احیای عظیمی بوده است. این روزها، تقریباً بر روی هر پلتفرم مدرن و همچنین چندین سیستم واقعیت مجازی، میتوانید یک بازی عالی Resident Evil را پیدا کنید. واقعیت مجازی به طور طبیعی وحشت بازی های Resident Evil را افزایش می دهد، اما محدودیت هایی دارد که می تواند بر فرانچایز محبوب زامبی کشی Capcom تأثیر بگذارد.
ثبت نام کنید یا وارد شوید
فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.
آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟