رایان رینولدز از ددپول و ولورین غافلگیر شد دیزنی به او اجازه ساخت فیلمی با رتبه R

حتی قبل از بسته شدن قرارداد دیزنی و فاکس، باب ایگر، مدیر عامل دیزنی، تمایل استودیو را برای دادن رتبه R به ددپول 3 در سال 2017 نشان داد. در سال‌های پس از آن، استودیو کوین فیگی مارول بارها قصد خود را برای اطمینان از اینکه ددپول 3 دارای رتبه R یکسانی است تکرار کرده است. مانند پیشینیان خود اما این بدان معنا نیست که رایان رینولدز از ددپول و ولورین از زمانی که دیزنی و مارول واقعاً این کار را انجام دادند، شوکه نشد.

رینولدز در مصاحبه‌ای با Fandango در کنار هیو جکمن و کارگردان آن‌ها Shawn Levy گفت: “امیدوارم که این توهین آمیز به نظر نرسد، من واقعاً به (دیزنی و مارول) به خاطر انجام این کار افتخار می کنم.” “فکر می‌کنم این یک قدم بزرگ برای آنهاست. منظورم این است که رنگ دیگری به این چرخ کالیدوسکوپی می‌افزاید که این تجارت و افراد مختلفی است که آنها برای همیشه سرگرمشان بوده‌اند، بنابراین من تعجب کردم که “آنها ما را رها کردند.” .. سخت R.

رینولدز افزود: «منظورم این است که راه دیگری برای انجام آن وجود ندارد. “می دانید، برای این شخصیت و این دنیا، و به طور خاص می دانید که لوگان نیز یک فیلم با درجه R است. من احساس می کردم که این کامل ترین نسخه ولورین یا لوگان است که تا به حال ندیده بودیم. پس این واقعا”

ددپول و ولورین در 26 جولای اکران شدند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پچ نسل بعدی Witcher 3 معروف ترین جوک خود را برطرف کرد