رئیس پلی استیشن جیم رایان به تازگی در جشن بازنشستگی خود یک PS5 به سبک PS1 دریافت کرده است، اما شما نمی توانید آن را داشته باشید.



این پایان دوران در سونی است، زیرا جیم رایان، مدیر عامل کنسول پلی‌استیشن، خود را برای ترک این شرکت آماده می‌کند. رایان پس از سه دهه گذراندن در سونی، سزاوار یک مهمانی خداحافظی و همچنین یادآوری تأثیرگذار از نقشی بود که در ساختن برند پلی استیشن با ادای احترامی بی نظیر به حرفه خود داشت. همانطور که یکی از کارمندان شرکت سرگرمی تعاملی سونی و شرکت کنندگان در مهمانی مشاهده کرد، رایان با یک کنسول PS5 در رنگ های اولین کنسول پلی استیشن ارائه شد.

اگرچه ممکن است به مذاق همه خوش نیاید (نوار خاکستری در وسط قرار است قطبی شود)، نمی توان انکار کرد که کنترلر DualSense همراه با این کنسول بسیار کمیاب فوق العاده است. رنگ‌های کنترل‌کننده DualShock اصلی را تا دکمه‌های صورت به ارث برده است. به عنوان یک لمس اضافی، حتی یک کانکتور گسترده در PS5 قرار داده شده است. درست است، برای شما متولدین این قرن، کنترلرهای اواخر دهه 1900 باید به کنسول مربوطه خود متصل می شدند.

آیا جشن خداحافظی رایان در PS5 منحصر به فرد است؟ فقط سونی مطمئناً می داند، اما این اولین باری نیست که این شرکت تاریخچه پلی استیشن را با یک کنسول نسخه ویژه جشن می گیرد. در سال 2014، سونی بیستمین سالگرد PS4، دوربین پلی استیشن و دسته کنترلر DualShock 4 را منتشر کرد. این مدل همچنین دارای یک طرح رنگ خاکستری بود که به اولین پلی استیشن ادای احترام می کرد و یک نسخه محدود بود. در سال‌های پس از آن، این کنسول به کنسولی پرطرفدار در میان کلکسیونرها تبدیل شده است و در بازار فروش مجدد مبلغ چشمگیری به دست می‌آورد.

بخوانید  صدها بازی رایانه شخصی با 80 درصد تخفیف

سال 2024 سی امین سالگرد راه اندازی پلی استیشن است و مطمئناً سونی برنامه ای برای جشن گرفتن این سالگرد جواهر خواهد داشت. در مورد رایان، او رسماً در مارس 2024 بازنشسته می‌شود و راه را برای هیروکی توتوکی، رئیس SIE هموار می‌کند تا در اول آوریل به‌عنوان مدیر عامل موقت این شرکت انتخاب شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر