دنیای پویا و زنده Monster Hunter Wilds سخت افزار را به چالش می کشد

خالق Monster Hunter Wilds از تمام قدرت سخت افزار برای خلق دنیایی پویا و پر جنب و جوش استفاده کرد.

Capcom تاکنون دموها و جزئیات زیادی را برای Monster Hunter Wilds به اشتراک گذاشته است، و به نظر می رسد آنها مصمم هستند که آن را به دنباله ای موفق برای Monster Hunter World تبدیل کنند. Capcom به طرفداران قول تجربه یکپارچه‌تر شکار هیولا را در دنیایی زنده با اکوسیستم‌های دقیق و پیچیده داده است تا شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در فرمول معمول این سری اکشن و نقش‌آفرینی باشند.

در حال حاضر، آخرین جزئیات Monster Hunter Wilds نشان می دهد که تیم توسعه تمرکز زیادی روی ایجاد اکوسیستم های غنی و غوطه ور دارد. یویا توکودادر مصاحبه ای با PC Gamer، کارگردان بازی توضیح داد که یک بازی آینده مانند Monster Hunter World از تمام قدرت سخت افزار نسل بعدی استفاده خواهد کرد تا بازیکنان را وارد دنیایی پویا و پر جنب و جوش کند که تا به حال ندیده اند.

توکودا اضافه کرد: «راستش، این مسیر همیشه در ذهن من روشن بوده است.» تا آنجا که ممکن است از قدرت خود برای ارائه یک دنیای پر جنب و جوش و پویا استفاده کنند.”

با توجه به اینکه گزارش ها ادعا می کنند Monster Hunter Wilds در آینده برای کنسول جدید نینتندو عرضه خواهد شد، باید منتظر ماند و دید که نتیجه جاه طلبی تیم سازنده برای به چالش کشیدن سخت افزار بازی چه خواهد بود. بستر، زمینه. Monster Hunter Wilds در سال 2025 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس

بخوانید  Sam Lake: Ellen Wick 2 بزرگترین پروژه Remedy است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر